عکس ؛ حرکت تکنیکی زیبای امباپه سوژه شد


با وجود شکست 2-1 PSG مقابل دیژون یک حرکت تکنیکی بسیار زیبا از کیلیان امباپه در این بازی، تحسین هواداران این تیم و علاقه‌مندان این پدیده فرانسوی را برانگیخته. نوشته عکس ؛ حرکت تکنیکی زیبای امباپه سوژه شد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ حرکت تکنیکی زیبای امباپه سوژه شد

تحسین فرانسه از حرکت تکنیکی زیبای امباپه
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | ۱۷:۵۶
عکس ؛ حرکت تکنیکی زیبای امباپه سوژه شد

با وجود شکست ۲-۱ PSG مقابل دیژون یک حرکت تکنیکی بسیار زیبا از کیلیان امباپه در این بازی، تحسین هواداران این تیم و علاقه‌مندان این پدیده فرانسوی را برانگیخته.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پاری سن ژرمن دیشب در لوشامپیونا به مصاف دیژون رفت و در یک بازی غیرمنتظره با نتیجه ۲-۱ شکست خورد تا انتقادات زیادی به بازیکنان و سرمربی این تیم وارد شود. با اینکه امباپه ستاره پاری سن ژرمن در دقیقه ۱۹ گل اول بازی را به ثمر رساند ولی در نهایت دیژون دو بار دروازه پاریسی‌ها را باز کرد تا شاگردان توخل با یک شکست به خانه برگردند.

امباپه در دقیقه ۱۹ روی پاس گل زیبای آنخل دی‌ماریا دروازه حریف را باز کرد تا پنجمین گل خود در این فصل را به ثمر برساند. اما آنچه بیش از حتی همین گل نام امباپه را امروز در فرانسه بر سر زبانها انداخته یک حرکت تکنیکی خارق‌العاده از او در جریان این بازی است.

امباپه در این حرکت، درحالیکه توپ در حال بیرون رفتن از خط کناری زمین است با تکلی فوق‌العاده مانع از بیرون رفتن توپ می‌شود تا سرعت، اراده و کیفیت بازی خود را به رخ بکشد. ولی این پایان درخشش تکنیکی امباپه نیست.

او سپس خود را به توپ رسانده و به انگوندا موزینگا بازیکن دیژون لایی می‌زند. امباپه به حرکت خود ادامه داده و سپس از یکی از مدافعین دیگر دیژون هم به زیبایی عبور می‌کند ولی توسط او سرنگون می‌شود تا این حرکت تکنیکی زیبا با یک خطا به پایان برسد.

عکس ؛ حرکت تکنیکی زیبای امباپه سوژه شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس