رقابت های اسکیت آلپاین قهرمانی کشور با شناخت برترین ها در یاسوج پایان یافت 


رقابت های اسکیت آلپاین قهرمانی کشور با شناخت برترین ها در یاسوج پایان یافت 

یاسوج- ایرنا- رئیس هیأت اسکیت کهگیلویه و بویراحمد گفت: رقابت های اسکیت آلپاین (روی چمن) قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی امروز شنبه با شناخت افراد و تیم های برتر در شهر یاسوج مرکز این استان پایان یافت.

احسان بهرامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۹۰ اسکیت باز مرد و زن رده های سنی جوانان و بزرگسالان از سراسر کشور در قالب هفت تیم کهگیلویه و بویراحمد، تهران الف و ب، خوزستان، مازندران، خراسان رضوی و اصفهان در این رقابت های ۲ روزه حضور داشته و به مصاف یکدیگر رفتند.

وی افزود: تیم مازندران با چهار طلا، یک نقره و سه برنز اول شد، تیم تهران با ۲ طلا، ۲ نقره و یک برنز عنوان دوم را کسب کرد و تیم اصفهان نیز با یک طلا، پنج نقره و سه برنز به مقام سوم دست یافت.

رئیس هیأت اسکیت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در رده سنی جوانان بخش زنان آیدا عشق دوست شلمانی از مازندران، بتول احمدی اسکندری از اصفهان و غزاله صادقی از اصفهان به ترتیب اول تا سوم شدند.

بهرامی عنوان کرد: در رده سنی جوانان بخش مردان وحید بهزادپور از اصفهان، آروین صمدی راد از مازندران و سید علیرضا ثریا از مازندران به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

وی ابراز داشت: در رده سنی بزرگسالان بخش زنان ویدا پیره از کهگیلویه و بویراحمد، فاطمه کرم زاده از اصفهان و سحر حبیبی دهری از مازندران به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

بهرامی گفت: در رده سنی بزرگسالان بخش مردان نریمان نقدیان از مازندران، کیوان بخشی پور از تهران و مسعود زارعی شمس آبادی از اصفهان به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی اظهار داشت: افراد برتر این رقابت ها به اردوی تیم های ملی اسکیت آلپاین مردان و زنان رده های سنی جوانان و بزرگسالان دعوت شدند.

افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها