مار پیتون غول پیکر، جان صاحبش را گرفت! +تصاویر


مار پیتون غول پیکر، جان صاحبش را گرفت! +تصاویر

جسد زن جوان خفه شده در حالی در خانه‌اش پیدا شد که یکی از مارهای پیتون غول پیکر این زن به دور گردنش حلقه زده بود.

باشگاه خبرنگاران: جسد یک زن جوان آمریکایی در حالی که بر اثر خفگی جانش را از دست داده بود در خانه‌اش در ایالت "ایندیانا" آمریکا پیدا شد. بنا به اعلام پلیس محلی آمریکا جسد لورا هرتس" ۳۶ ساله در حالی در خانه‌اش پیدا شد که یک مار پیتون ۲.۵ متری به دور گردنش حلقه زده بود. پلیس در جستجوی خود ۱۴۶ مار را در خانه این زن پیدا کرد.

مار پیتون غول پیکر، جان صاحبش را گرفت! +تصاویر

مأموران پلیس در ساعت ۹ شب چهارشنبه با دریافت گزارش مرگ یک زن جوان بر اثر حمله مار در محل حادثه در منطقه آکسفورد حضور یافتند. بنا به گفته سخنگوی پلیس ایندیانا آن‌ها در بازدیدی که ۲ هفته پیش از این حادثه از خانه لورا داشتند تنها ۲۰ مار را در داخل خانه او پیدا کرده بودند. مأموران پلیس پس از ورود به خانه، با جسد قربانی در حالی که یکی از مار‌های پیتون به دور گردنش حلقه زده بود مواجه شدند. قرار است کالبدشکافی بر روی جسد قربانی انجام شود تا علت دقیق مرگ او مشخص شود.

مار پیتون غول پیکر، جان صاحبش را گرفت! +تصاویر

گفتنی است؛ مرگ این زن جوان بر اثر خفگی توسط مار در حالی خبرساز می‌شود که در سال ۲۰۱۸ نیز مارباز دیگری با نام "دن براندون" بر اثر حادثه‌ای مشابه جانش را از دست داد. جسد دن ۳۱ ساله در داخل خانه‌اش در منطقه "فلیت" واقع در همپشر انگلیس پیدا شده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته