کابوس بزرگ پرسپولیس به خاطر مهاجمی که قرار بود خاطره ساز شود!


مهاجمی که با سرو صدای زیاد به عنوان جانشین مهدی طارمی سر از قهرمان ایران درآورد تا خاطره ساز شود حالا با شکایت 80 صفحه ای به کابوسی بزرگ تبدیل شده است. نوشته کابوس بزرگ پرسپولیس به خاطر مهاجمی که قرار بود خاطره ساز شود! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

کابوس بزرگ پرسپولیس به خاطر مهاجمی که قرار بود خاطره ساز شود!

شکایت 80 صفحه ای بودیمیر از قهرمان ایران
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | ۷:۱۵
کابوس بزرگ پرسپولیس به خاطر مهاجمی که قرار بود خاطره ساز شود!

مهاجمی که با سرو صدای زیاد به عنوان جانشین مهدی طارمی سر از قهرمان ایران درآورد تا خاطره ساز شود حالا با شکایت ۸۰ صفحه ای به کابوسی بزرگ تبدیل شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پنجره زمستانی فصل قبل برای پرسپولیسی ها با این خبر توام بود؛”ماریو بودیمیر مهاجم ۳۲ ساله باشگاه دیناموزاگرب سرخپوش شد”. مهاجمی نسبتا سرشناس که برانکو ایوانکوویچ از او به عنوان جایگزین مهدی طارمی ستاره فصل قبل و تازه کوچ کرده به لیگ ستارگان نام برد و امیدوار بود که بتواند زوجی موفق تر از زوج طارمی – علیپور بسازد.

از همان روزهای اول ورود این مهاجم به اردوی پرسپولیس گمانه زنی ها در ارتباط با موفقیت بودیمیر در پرسپولیس آغاز شد. نمایش نه چندان خوب و فشارهایی که روی این بازیکن احساس می شد برانکو را وادار کرد تا با سیاست خاصی در پی جا انداختن گلزن سابق دیناموزاگرب در جمع سرخپوشان باشد از همین رو در نیم فصلی که پرسپولیس باید در سه جام به مصاف رقبای داخلی و آسیایی می رفت تنها در ۱۴ بازی به ماریو فرصت بازی رسید تا این بازیکن دو بار موفق به گلزنی شود که یکی از آنها در لیگ برتر مقابل پارس جنوبی جم در هفته سی ام بود که با این گل قهرمانی پرسپولیس مسجل شد.

بودیمیر یک بار هم در لیگ قهرمانان آسیا و در مصاف خانگی با پاختاکور ازبکستان به داد پرسپولیس رسید تا با گل او برانکو از شکست در خانه آن هم در اولین بازی فصل نجات پیدا کند. اما این عملکرد آن چیزی نبود که طرفداران انتظارش را داشتند چون رقم پرداختی برای خرید این مهاجم همین طور تعاریفی که از او شنیده می شود واقعا انتظارات را بالا برده بود و بودیمیر هم بازیکنی نشان نمی داد که بتواند از زیر بار این فشار خارج شود.

تابستان ۹۸ وقتی همکاری برانکو با پرسپولیس به خاطر کوچ مربی کروات به الاهلی عربستان به اتمام رسید عملا ماریو بودیمیر هم شانسی برای ماندن در تهران و ادامه همکاری اش با قهرمان ایران نداشت. از همین رو نام او در فهرست مازاد قرار گرفت تا بازیکن ۳۲ ساله کروات که هنوز یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد داشت برای دریافت مطالبات و تعیین وضعیتش تهدید به شکایت از باشگاه ایرانی به فیفا را پیش بکشد، تهدیدی که حالا مدیرعامل پرسپولیس خبر از نهایی شدن آن و ارجاع از سوی فیفا به این باشگاه می دهد.

محمدحسن انصاری فرد در تشریح وضعیت این پرونده گفت:«ماریو بودیمیر قراردادی یک و نیم ساله با پرسپولیس داشت که مبلغ آن ۵۰۰ هزار یورو بود. از این مدت او نیم فصل برای تیم بازی کرد و ۲۵ هزار یورو هم دریافتی داشت. با توجه به این که طبق قوانین فیفا هر بازیکنی که دو ماه از حقوق و مزایای خود را دریافت نکند می تواند قراردادش را یکطرفه فسخ و شکایت کند این بازیکن هم ترجیح داد با شکایت به فیفا آن هم با نزدیک به ۸۰ صفحه توضیحات در پی دریافت مطالبات خود باشد. فیفا و وکیل این بازیکن شکایت را به ما ابلاغ کردند، شکایتی که نشان می دهد بودیمیر علاوه بر ۵۰۰ هزار یورو طلب خواستار پرداخت سود و جریمه نیز شده است تا رقمی نزدیک به ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار یورو روی دست باشگاه باقی بماند».

حال در شرایطی که بحران های مالی باشگاه پرسپولیس به خطری جدی برای قهرمان ایران تبدیل شده است ماریو بودیمیر هم با شکایت ۸۰ صفحه ای خود به فیفا بر این بحران ها را افزود تا به کابوسی بزرگ برای طرفداران و مدیران باشگاه تبدیل شود، پرونده ای که شاید رسیدگی به آن طول زمان داشته باشد اما قطعا پرداختی سنگینی روی دست پرسپولیسی ها قرار خواهد داد که فرار از این شوک و کابوس چندان نمی تواند راحت باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403