پیکر ابراهیم آبادی به خانه ابدی رهسپار شد


پیکر ابراهیم آبادی به خانه ابدی رهسپار شد

تهران- ایرنا- پیکر ابراهیم آبادی بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون تشییع و به خانه ابدی رهسپار شد.

آیین تشیع پیکر ابراهیم آبادی بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون با حضور خانواده وی و جمعی از هنرمندان در خانه سینما به سوی خانه ابدی برگزار شد.
در این مراسم علی دهکردی پشت تریبون قرار گرفت و با بیان اینکه مرگ پایان یک هنرمند نیست اظهار داشت: هنوز از دست دادن داریوش اسدزاده را فراموش نکرده بودیم که باز سیاه پوش هنرمند بزرگ دیگری شدیم.
وی با اشاره به مهربانی و خوش خلقی این هنرمند تاکید کرد: آبادی از اولین کسانی بود که در خارج از ایران تحصیل کرد و جزو سه نخبه ای بود که برای تحصیل به خارج از ایران اعزام شدند تا بازیگری مدرن جهان را یاد بگیرند.
وی افزود: اگر امروز دنیای بازیگری از اعتلایی برخوردار است و می تواند جوایز جهانی را دریافت کند راهی است که این افراد هموار کردند و اندیشه روز را وارد تفکر سنتی بازیگری کردند به همین دلیل است که در طول عمر هنری خود طیف وسیعی از نقش ها را در کارنامه بازیگری خود داشته اند.
وی با تاکید بر اینکه آبادی فردی دوست داشتنی بودند خاطرنشان کرد: افرادی که این هنرمند را می شناسند می توانند گواهی دهند هیچکس جز خاطراتی که لبخند به لب بیاورد خاطره دیگری از او به یاد ندارد.

ادامه دارد...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ از حالا دیگه من مردم تورو از پیشم بردن علیراد