وحشت دشمنان با تیپ‌های واکنش سریع ارتش


وحشت دشمنان با تیپ‌های واکنش سریع ارتش

فرمانده کل ارتش: تیپ 65 نیرو مخصوص یگانی خوشنام است که موجب رعب دشمنان و مایه امید دوستان است.

وحشت دشمنان با تیپ‌های واکنش سریع ارتشبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» امروز در مراسم پایانی دوره‌های آموزشی نیرو‌های واکنش سریع نزاجا گفت: تیپ ۶۵ نیرو مخصوص، تیپ زبده نیرو‌های مسلح و یگانی خوشنام و مقتدر است، این تیپ برای دشمنان موجب رعب و وحشت و برای دوستان، مایه امید است.
وی با بیان اینکه امروز نیرو‌های واکنش سریع امید و آینده ملت عزیز ایران در برابر تهدید‌ها هستند، افزود: تکاوران ما سد‌های فولادین دفاع از ملت و کشور هستند.
فرمانده کل ارتش گفت: یکی از اهداف بسیار مهم ما در نیروی زمینی تربیت افراد چند مهارته و تشکیل یگان‌های چندمنظوره بوده است که در این کار، نزاجا بسیار خوب عمل کرده و اهداف تعیین شده را با زمان کمتر و دقت بالاتر طی کرده است.
سرلشکر موسوی ادامه داد: ارتقای مهارت در نیروی زمینی حدی ندارد؛ چون تهدید‌ها؛ پیچیده، متنوع و غیر قابل پیش‌بینی هستند؛ لذا مهارت‌ها نیز باید متناسب با تهدیدها، در حال ارتقا و پیشرفت باشند.
فرمانده کل ارتش تصریح کرد: نیرویی زمینی در مسیر نیازمندی‌های انقلاب و جلوتر از تهدید‌ها با سرعت خوبی در مسیر تحول پیش می‌رود؛ اما ایمان و اراده بالاتر از همه توانمندی‌هاست که حکایت از عزم درونی و جدی ارتش برای تحقق اهداف جمهوری اسلامی به ویژه تحقق اهداف گام دوم انقلاب دارد.

مراسم پایانی دوره‌های واکنش سریع و نیرو مخصوص نیروی زمینی ارتش با حضور امیر سر لشکر موسوی فرمانده ارتش، امیر سرتیپ حیدری فرمانده نزاجا، امیر سرتیپ آشتیانی جانشین ستاد کل نیرو‌های مسلح و جمعی از فرماندهان عالی رتبه در تیپ ۶۵ برگزار شد.
در این دوره ۵ تیپ نیرو مخصوص و واکنش سریع به مدت ۸ هفته آموزش‌های نوین در حوزه واکنش سریع و نیرو مخصوص را با حضور استادان مجرب فراگرفتند.
رهایی گروگان، کوهستان، کویر، جنگل، مشق عملیات سریع، تازش، اعتماد بنفس، چتر بازی و هلی برن بخشی از آموزش‌هایی است که ۵ تیپ واکنش سریع نزاجا آن‌ها طی کردند.
تیپ ۲۵ تبریز، تیپ ۳۵ کرمانشاه، تیپ ۴۵ شوشتر، تیپ ۲۲۳ پرندک به میزبانی تیپ ۶۵ نوهد در تهران این دوره را به پایان رساندند.
در این مراسم نشان دوره نیرو مخصوص و واکنش سریع با حضور فرمانده کل ارتش به نمایندگی از افراد تحت آموزش به فرماندهان تیپ‌های حاضر اعطا شد.
همچنین در این دوره نشان ویژه نیرو مخصوص به فرماندهان تیپ‌های واکنش سریع و نیرو مخصوص اعطا شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اوکراین درباره وقوع جنگ جهانی سوم هشدار داد