برنامه یونایتد برای سرقت مهاجم آلمانی هدف لیورپول


برنامه یونایتد برای سرقت مهاجم آلمانی هدف لیورپول

میرر می‌گوید منچستریونایتد قصد دارد در ماه ژانویه برای هایجک کردن تیمو ورنر مهاجم آلمانی لایپزیش اقدام کرده و مانع از انتقال او به رقیب انگلیسی‌اش لیورپول شود.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی‌میرر در گزارشی اختصاصی مدعی شد درحالیکه لیورپول مدتی است در پشت پرده مذاکراتی با لایپزیش انجام داده تا تیمو ورنر را به خدمت بگیرد، منچستریونایتد آماده است تا در ماه ژانویه این مهاجم آلمانی را هایجک کرده و با انتقال او به اولدترافورد مانع از حضورش در اردوی لیورپول شود.

برنامه یونایتد برای سرقت مهاجم آلمانی هدف لیورپول

تیمو ورنر، مهاجم ملی‌پوش آلمانی در تابستان امسال قراردادی چهار ساله با لایپزیش امضا کرد. او بعد از آن اقدام به امضای این قرارداد کرد که تلاشهایش برای ملحق شدن به بایرن مونیخ با موفقیت همراه نشد. اما در قرارداد ورنر با لایپزیش یک بند خروج 27 میلیون پوندی هم وجود دارد.

منچستریونایتد که بعد از خروج روملو لوکاکو از این تیم و پیوستنش به اینتر نتوانسته جایگزینی برای او در خط حمله خود پیدا کند می‌داند که در فاز تهاجمی خود ضعف عمده‌ای دارد که باید برطرف شود.

بر اساس گزارش میرر، مدیران منچستریونایتد معتقدند با قول دادن بازی فیکس در ترکیب شیاطین سرخ می‌توانند تیمو ورنر را متقاعد کنند که به جای لیورپول، بازی در اولدترافورد را انتخاب کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی