دستگیری کلاهبردار در قالب فروش شارژ موبایل / در فردیس رخ داد


دستگیری کلاهبردار در قالب فروش شارژ موبایل / در فردیس رخ داد

حوادث رکنا : فروشنده کلاهبردار شارژ تلفن همراه در فردیس دستگیر شد.

به گزارش رکنا ، سرهنگ بیژن جنتی، فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: در پی دریافت یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان فردیس مبنی بر برداشت غیر مجاز مبلغ ۲۰ میلیون ریال طی یک فقره تراکنش بانکی از حساب یکی از شهروندان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس فتا شهرستان فردیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: در بررسی کارشناسان پلیس فتا محرز شد که فرد ناشناسی با در اختیار داشتن اطلاعات کارت عابربانک و رمز دوم اقدام به برداشت و سرقت غیر مجاز اینترنتی کرده و مبالغ برداشت شده به حساب‌های مختلف واریز شده است.

این مقام انتظامی افزود: با هماهنگی مقام قضائی، حساب‌هایی که وجوه به آن‌ها واریز شده بود مسدود و مشخصات مالکان دستگاه‌های پوز که مورد استفاده متهم بود و بیشترین تراکنش استخراج وجوه از طریق دستگاه کارت خوان آن‌ها صورت گرفته بود، منجر به شناسایی فردی شد که بیشترین تراکنش‌ها از دستگاه پوز وی انجام شده بود.

سرهنگ جنتی گفت: با اقدامات گسترده پلیسی نامبرده شناسایی و پس از احضار به پلیس فتا در بازجویی‌های ماموران عامل اصلی برداشت‌های غیر مجاز را فرد دیگری معرفی کرد که از طریق فضای مجازی با او آشنا شده است که بلافاصله ماموران وارد عمل شده و طی چندین روز کار پلیسی متهم را دستگیر و به پلیس فتا شهرستان فردیس منتقل کردند.

او افزود:متهم در بازجویی ماموران به سرقت ۲۰ فقره حساب بانکی به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به شیوه فروش شارژ تلفن همراه و هدایت شکات به درگاه‌های جعلی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس به شهروندان گفت: در حفظ و نگهداری اطلاعات کارت بانکی خود کوشا بوده و به هیچ وجه اطلاعات شخصی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و در هنگام خرید‌های اینترنتی و پرداخت وجه از طریق درگاه‌های بانکی به اصالت و جعلی نبودن این درگاه‌ها دقت کامل داشته باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله خونین به 2 دختر 6 و 11 ساله در شمال شرق فرانسه