فعالیت 93 هزار تشکل فرهنگی و تبلیغی در کشور


فعالیت 93 هزار تشکل فرهنگی و تبلیغی در کشور

مدیرکل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: 93 هزار هیئت و تشکل مذهبی در سطح کشور در عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام مجید باباخانی در نشست صمیمی با مجموعه‌های شاخص فرهنگی استان مرکزی اظهار کرد: دسته‌بندی، سطح بندی و ساماندهی فضاهای فرهنگی و تبلیغاتی در کشور بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی است، همچنین این سازمان حمایت از شبکه‌های فعال در این حوزه را نیز انجام می‌دهد. ساماندهی تشکل‌های مذهبی و فرهنگی قطعا سبب افزایش پویایی آنها خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر 93 هزار مجموعه و تشکل در فضای فرهنگی و تبلیغی کشور فعالیت دارند که جزو قدیمی‌ترین مجموعه‌ها در کشور هستند که در صحنه‌های متعددی فعالیت می‌کنند و رفع هرگونه مشکلی در این خصوص بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی است.

مدیر تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص فعالیت تشکل‌ها در راستای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: ارائه ایده‌های متفاوت و نظارت در خصوص عملیاتی شدن بیانیه گام دوم از اقداماتی است که باید توسط تشکل‌ها صورت گیرد. تشکل‌ها می‌توانند چشم بینایی برای مردم در راستای بیانات مقام معظم رهبری باشند.

باباخانی مداحان را قشر تاثیرگذار در جامعه عنوان کرد و گفت: کانون مداحان در کشور باید فعال‌تر شود و حمایت از آنها نیز ارتقا پیدا کند. البته در حال حاضر با وضع مطلوب فاصله داریم.

به گزارش ایسنا، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی نیز در این نشست گفت: 43 کانون فرهنگی و تبلیغی در استان مرکزی در عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این 11 مرد شیطان صفت دست به قتل و آزار زنان و مردان می زدند / مخوف ترین باند بی رحم را ...