نگاهی به شروع خوب فیلادلفیا سونی سیکسرز در فصل جدید NBA؛ آیا سیکسرز می تواند روند خوبش را حفظ کند؟


نگاهی به شروع خوب فیلادلفیا سونی سیکسرز در فصل جدید NBA؛ آیا سیکسرز می تواند روند خوبش را حفظ کند؟

نگاهی داریم به فیلادلفیا سونی سیکسرز و شروع خوب این تیم در فصل جدید لیگ NBA.

طرفداری- بعد از گذشت تقریبا دو هفته از شروع فصل 2020-2019 لیگ NBA، فیلادلفیا سونی سیکسرز تنها تیم بدون شکست این لیگ است.

شروع با 5 پیروزی متوالی، چیزی است که است که طرفداران فیلادلفیا سونی سیکسرز را به فصل جاری امیدوار کرده است. سیکسرز در این مدت موفق به شکست تیم هایی نظیر بوستون سلتیکس و پورتلند تریل بلیزرز شده است و در دفاع و حمله انسجام خوبی از خود نشان داده است. برت براون در این فصل با اضافه کردن ال هورفورد و جاش ریچاردسن، مهره های ارزشمندی در اختیار دارد و علاوه بر بالا رفتن میانگین قدی این تیم، سیکسرز در شوتزنی نیز تقویت شده است و امید زیادی برای پلی آف امسال دارد. به نظر می رسد که زوج جوئل امبید و بن سیمنز به همراه توبایس هریس و بازیکنان جدید، به توانند رتبه بهتری نسبت به سال های گذشته کسب کنند و رکورد بهتری ثبت کنند. فیلادلفیا فصل گذشته 51 پیروزی کسب کرد و در رده سوم کنفرانس شرق به پلی آف رسید، در حالی که فصل 2018-2017 با 52 پیروزی به این مقام دست یافته بودند. سیکسرز در دو فصل اخیر تنها تا مرحله دوم پلی آف رسیده است و این فصل سقف آرزوی آنها، باید بسیار بالاتر باشد.

نگاهی به شروع خوب فیلادلفیا سونی سیکسرز در فصل جدید NBA؛ آیا سیکسرز می تواند روند خوبش را حفظ کند؟

قبل از نگاهی به بازی های آینده فیلادلفیا سونی سیکسرز، بهترین فصل های آماری این تیم را مرور می کنیم. فیلادلفیا در قرن جدید تنها 3 فصل را با 50 پیروزی یا بیشتر تجربه کرده است. دو فصل اخیر به علاوه فصل 2001-2000 که در نهایت منجر به فینالیست شدن سیکسرز شد. با اینکه فیلادلفیا در آن سال با شکست مقابل لس آنجلس لیکرز به قهرمانی نرسید، اما الن آیورسن به عنوان MVP انتخاب شد و لری براون نیز بهترین مربی سال لقب گرفت. فیلادلفیا در سال 2001 به 56 پیروزی رسید که چهارمین بیشترین تعداد پیروزی در تاریخ این فرنچایز است. فیلادلفیا در فصل 1983-1982 با 65 پیروزی، بیشترین تعداد برد در یک فصل را در تاریخ خودش کسب کرد، رکوردی که تا به امروز توسط این تیم شکسته نشده است. این رکورد در آن فصل منجر به قهرمانی فیلادلفیا هم شد، قهرمانی ای که به کمک موزس ملون و جولیوس اروینگ به دست آمد. به غیر از این فصل، سیکسرز تنها یکبار در سال 1981 توانست تعداد پیروزی هایش را به 60 برساند.

نگاهی به شروع خوب فیلادلفیا سونی سیکسرز در فصل جدید NBA؛ آیا سیکسرز می تواند روند خوبش را حفظ کند؟

فیلادلفیا در 3 بازی آینده به ترتیب مهمان فینیکس سانز، یوتا جز و دنور ناگتس است و به نظر می رسد که در همین بازه، برت و براون تیمش نیز طعم شکست را بچشند. بعد از این 3 بازی، سیکسرز در 6 بازی کار نسبتا راحتی در پیش خواهد داشت و با تیم های، شارلوت هورنتس، اورلاندو مجیک، نیویورک نیکس و دو بار کلیولند کاوالیرز روبرو خواهد شد. برنامه بازی های فیلادلفیا طوری است که می توان انتظار پیروزی های متوالی را از آنها داشت. اگر آنها با همین روند جلو بروند، شاید این فصل، سومین سالی باشد که فیلادلفیا سونی سیکرز به رکورد حداقل 60 پیروزی می رسد. با توجه به مهره های فعلی و تعداد کم تیم های مدعی در کنفرانس شرق، پیشبینی می شود که فیلادلفیا این فصل به تواند برای اولین بار از سال 2001 به فینال کنفرانس شرق راه یابد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط