روش های شکایت از همراه اول و ایرانسل
از جمله روش های رایج شکایت از همراه اول و ایرانسل میتوان به استفاده از راههای ارتباطی اپراتورها و نیز ثبت شکایت از طریق وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اشاره کرد.
در صورتی که مطالعه قسمت خاصی از این مطلب مد نظر شماست، با انتخاب عناوین ارائه شده در " فهرست موضوعی" زیر، به موضوع دلخواه خود برسید:
دلایل شکایت از همراه اول و ایرانسل روشهای مختلف برای شکایت از همراه اول و ایرانسل نحوه شکایت از همراه اول و ایرانسل به دلیل عدم رعایت حد مجاز دکلدلایل رایج شکایت از همراه اول و ایرانسل
بیشتر بخوانید: نحوه فعالسازی سیمکارت قطع شده همراه اول، ایرانسل و رایتل
روشهای مختلف شکایت از همراه اول و ایرانسل چگونه است؟
اگر هر یک موارد در بخش قبل ذکر برای شما پیش آمد و تصمیم گرفته اید از اپراتور تلفن همراه خود شکایت نمایید، میتوانید از روشهای زیر استفاده کنید.
۱. شکایت از اپراتور از طریق راههای ارتباطی
در مرحله اول شما میتوانید از راههای ارتباطی که خود شرکت ایرانسل یا همراه اول برای رسیدگی به شکایات گذاشته است استفاده کنید.
راههای ارتباطی شرکت ایرانسلشرکت ایرانسل راههای مختلفی را برای دریافت شکایات شما پیش بینی کرده است. شما میتوانید برای انجام شکایت خود از طریق تماس با شمارههای ۰۹۳۶۶۰۰۰۰۰۰ و ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ و یا پیام در شبکههای اجتماعی به این شمارهها پیگیر شکایت خود باشید.
راههای ارتباطی شرکت همراه اولبرای اعلام شکایت و انتقادات نسبت به عملکرد همراه اول، این شرکت سامانهای را طراحی کرده است که میتوانید از آن استفاده کنید. برای اینکار باید با شماره تلفن ۹۹۹۰ تماس حاصل کرده و مشکل خود را مطرح کنید. ضمنا میتوانید شکایت خود را به صورت فکس با شماره ۰۹۱۲۹۹۹۹۹۰۰ برای همراه اول ارسال کنید.
۲. شکایت از اپراتور ایرانسل و همراه اول از طریق وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
در صورتی که مشکل شما از طریق تماس با شماره تلفنی که اپراتورها در اختیارتان قرار داده اند حل نشد، میتوانید برای شکایت اینترنتی از اپراتورهای ایرانسل و همراه اول میتوانید از طریق سامانه ۱۹۵.cra.ir اقدام کنید. با وارد شدن به این سایت امکاناتی از قبیل ثبت شکایت، پیگیری شکایت، سایر راههای ثبت شکایات، ثبت شکایتهای مردمی و رویت شکایات سایر مشترکین برای شما قابل استفاده است.
ابتدا پس از وارد شدن به این سامانه روی گزینه ثبت شکایت کلیک کنید. در صفحه باز شده در مرحله اول باید مشخص کنید که از کدام شرکت ایرانسل یا همراه اول میخواهید شکایت کنید. در مرحله بعد موضوع شکایت را باید تعیین کنید که در مورد اینترنت است یا آنتن دهی و ... در مرحله سوم اطلاعات تماس خود را وارد میکنید تا بعد از رسیدگی به شما اطلاع داده شود. در آخر به شما یک کد رهگیری داده میشود تا بتوانید شکایت خود را پیگیری کنید.
نحوه پیگیری شکایت از اپراتور ایرانسل و همراه اول
برای پیگیری شکایت خود در سامانه معرفی شده در بخش قبل مراحل زیر را طی کنید:
ابتدا روی گزینه "پیگیری شکایات" کلیک کنید. سپس کد پیگیری خود را وارد کنید. در ادامه کد امنیتی موجود در تصویر را وارد نموده و روی گزینه "ورود" کلیک کنید تا وضعیت شکایت شما نمایش داده شود.
۳. شکایت از همراه اول و ایرانسل به صورت تلفنی
برای شکایت تلفنی میتوانید از طریق شماره تلفن ۱۹۵ اقدام به ثبت شکایت خود کنید.
۴. شکایت از همراه اول و ایرانسل به صورت پیامکی
بیشتر بخوانید: لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل و همراه اول (تمامی اپراتورها)
۵. شکایت از همراه اول و ایرانسل از طریق پست الکترونیک
بیشتر بخوانید: نحوه فعال سازی و لغو دایورت همراه اول، ایرانسل و رایتل