یهودیان امت با ولایت و امام زمان(عج) همراه نیستند/غصب فدک برای جلوگیری از کمک به فقرای شیعه بود


یهودیان امت با  ولایت و امام زمان(عج) همراه نیستند/غصب فدک برای جلوگیری از کمک به فقرای شیعه بود

حجت‌الاسلام حلوائیان با بیان‌اینکه یهودیان امت کسانی هستند که با ولایت و امام زمان(عج) ملازمت و همراهی ندارند و ساز خود را می‌زنند، گفت: گرفتن باغ فدک از حضرت زهرا(س) و سایر اموال از ائمه معصومین(ع) با این هدف بود که به فقرای شیعه کمک نشود.

به گزارش خبرنگار گروه مهدیوت و غدیر خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام «حسین حلوائیان» به مناسبت شهادت پیامبر اکرم(ص) در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به سخنرانی پرداخت و گفت: پیامبر اسلام(ص) تلاش داشتند که آرزو و تمنای همه انبیاء و اولیاء الهی را محقق کنند.

این استاد حوزه علمیه افزود: تمنای همه انبیاء و اولیای الهی تشکیل حکومت دینی و مدنی است که همه مردم در پرتو آن رفاه مادی، معنوی و معرفتی داشته باشند.

وی تصریح کرد: این امر با رسالت پیامبر(ص) در مدینه منوره در حال تحقق بود که باید با امیرمومنان امام علی(ع) ادامه پیدا می‌کرد اما دنیاطلبان، زراندوزان و زورگویان مسیر را عوض کردند و کار را به جایی رساندند که سر بریده امام حسین(ع)‌ فرزند پیامبر(ص) را در کوفه چرخاندند.

حجت‌الاسلام حلوائیان با بیان اینکه کشورمان به برکت انقلاب اسلامی دارای حکومت اسلامی است، تاکید کرد: بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب ما حکومت اسلامی داریم اما هنور دولت و تمدن اسلامی نداریم. بنابراین انقلابی در انقلاب لازم است.

وی با بیان اینکه مجالس سوگواری ائمه معصومین(ع) با مجالس سوگواری مردم عادی تفاوت دارد، اظهار کرد: بزرگداشت مجالس سوگواری ائمه معصومین(ع) با هدف تجدید میثاق برای انجام دستورات و فرمایشات آنها است.

این استاد حوزه علمیه با استناد به روایتی از پیامبر(ص) مبنی بر اینکه به یهودیان امت من سلام نکنید، ابراز کرد: یهود صرفا یک قوم و قبیله خاص نیستند، امروز صهیونیست صرفا آن چیزی نیست که فلسطین را اشغال کرده است بلکه آنها تفکر یا جریانی هستند که به شیعه رحم ندارند. موقعیت به دست آنها افتد همه عالم را خرج خود یا آقازاده‌هایشان می‌کنند.

حجت‌الاسلام حلوائیان افزود: یهودیان امت کسانی هستند که با ولایت و امام زمان(عج) ملازمت و همراهی ندارند و ساز خود را می‌زنند، بسیاری از جوانان کشورمان همچون آن جوان فوتبالیستی که روی لباس خود نوشته مشکلات کشور در اطاعت از رهبری است می دانند که مشکلات کشور چگونه برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه حرکت درست در نگاه و اطاعت از ولی زمان است، ابراز کرد: برخی در این کشور دم از انقلاب می‌زنند اما تفکر یهودی دارند، مجاهدت و رسالت امروز ما شناخت یهودیان زمانه است.

این استاد حوزه علمیه افزود: آنها دشمن‌ترین و دشمنان مومنان هستند و تحمل دیدن مومنان و افراد حزب‌اللهی را ندارند، همه نوع تهمت ناروا را به آنها می‌زنند که ترور شخصیتی کنند، قرآن فرموده آنها یهودیان امت اسلام هستند.

حجت‌الاسلام حلوائیان ادامه داد: حرکتی آغاز شد که نام شهید را از خیابان و کوچه‌های کشور ما بردارند اما جامعه اسلامی بیدار است و اجازه نمی دهد. کار به جایی رسید که رهبر انقلاب ورود پیدا کردند.

وی با بیان اینکه اگر مشی کسی مطابق ولایت نباشد در مقابل آن خواهد ایستاد، گفت: طبق فرمایش قرآن چنین افرادی خود را قوم یا ژن برتر محسوب می‌کنند درحالی که از آنان باید پرسید چه تفاوتی بین شما با کارگر است که شما فیش چندصد میلیونی باید داشته باشید اما کارگر یا خانواده شهید حق دریافت کوچکترین امکانات را نداشته باشد.

این استاد حوزه علمیه با بیان اینکه صدر اسلام کار را به جایی رساندند که پیامبر(ص) و اصحاب او در تنگای معیشت قرار بگیرند تا مردم از اسلام رویگردان شود، گفت: امروز بخشی از مشکل معیشتی کشور کار دشمن و تحریم است اما بخشی عمده آن به علت بی‌دبیری مسئولان است. رانت و جنگ اقتصادی علیه مردم از ناحیه کسانی است که می‌خواهند مردم اطراف ولایت را خالی کنند.

حجت‌الاسلام حلوائیان بیان کرد: گرفتن باغ فدک از حضرت زهرا(س) و سایر اموال از ائمه معصومین(ع) هم با این هدف بود که به فقرای شیعه کمک نشود و در اثر تنگنای معیشتی کسی درباره غصب خلافت از ولایت توان مخالفت نداشته باشد.

وی ادامه داد: زمانی آمریکا، یهود و نصرانی‌ها از ما راضی می‌شوند که از انقلاب و اسلام دست بردایم و گاو شیرده آنها باشیم؛ در حالی که هر کس سر سفره امیرمومنان امام علی(ع) تربیت شود قاسم سلمیانی و شهید حججی می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مجلس عزای پیامبر(ص) یک مجلس ختم نیست بلکه مجلس تکلیف و شناخت وظیفه است که باید در آن رویش های انقلاب به وجود آورد.

پایان پیام/487

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)