صحنه وحشتناکی که زوج انگلیسی در داخل اتوبوس رقم زدند! + فیلم


صحنه وحشتناکی که زوج انگلیسی در داخل اتوبوس رقم زدند! + فیلم

درگیری فیزیکی شدید یک زوج انگلیسی حین بازگشت از فرودگاه در داخل اتوبوس صحنه‌ای وحشتناک را در مقابل چشمان مسافران وحشت زده رقم زد.

صحنه وحشتناکی که زوج انگلیسی در داخل اتوبوس رقم زدند! + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است درگیری فیزیکی شدید یک زوج انگلیسی را در یک اتوبوس به تصویر می‌کشد. این زوج که با اتوبوس در حال بازگشت از فرودگاه بودند پس از درگیری لفظی با یکدیگر به صورت فیزیکی درگیر شدند.

ویدئویی که توسط یکی از مسافران و با تلفن همراه ضبط شده است این زوج را که با مشت و لگد به جان یکدیگر افتاده‌اند نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو در حالی که مرد میانسال در کف اتوبوس افتاده و همسرش با مشت و لگد به او حمله‌ور شده دیده می‌شود. در ادامه ویدئو، شوهر این زن دیده می‌شود که در گوشه‌ای از اتوبوس ضربات پی‌در‌پی مشت را روانه صورت همسرش می‌کند.

بنا به گزارش رسانه‌های انگلیس این درگیری در تاریخ ۲۶ اکتبر و در داخل یک اتوبوس در فرودگاه آلکانته اسپانیا رخ داد. این زوج با یک فروند هواپیمای شرکت مسافربری رایان ایر برای گذراندن تعطیلات از بیرمنگهام انگلیس عازم آلکانته بودند. بنا به این گزارش آنها در لحظه وقوع درگیری بدلیل مصرف مشروبات الکلی حالت عادی نداشتند. هنوز مشخص نیست که این زوج انگلیسی به چه علت در داخل هواپیما و اتوبوس با هم درگیر شده بودند.

سخنگوی شرکت هواپیمایی رایان ایر با تأیید این خبر اعلام کرد خدمه پرواز هواپیمای این شرکت که از بیرمنگهام به آلکانته پرواز می‌کرد به دلیل درگیری یک زوج و ایجاد مزاحمت برای مسافران از پلیس فرودگاه درخواست کردند تا به این موضوع رسیدگی کند.

گفتنی است؛ هنوز گزارشی در مورد بازداشت احتمالی این زوج توسط پلیس اسپانیا منتشر نشده است.

انتهای پیام/

اقدام احمقانه زوج انگلیسی در داخل اتوبوس!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر