تیم اسپوکس قزوین در مسابقات کشوری سوم شد


تیم اسپوکس قزوین در مسابقات کشوری سوم شد

قزوین – ایرنا – تیم اسپوکس بانوان و مردان استان در مسابقات کشوری به میزبانی اردبیل، مقام‌های سوم و چهارم را از آن خود کردند.

رییس کمیته اسپوکس استان قزوین روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این رقابت‌ها ورزشکاران اعزامی از استان در ماده آکیناکه تک پسران به سه طلا، ۲ نقره و ۲ برنز، در ماده آکینه دوبل دختران به یک طلا، ۲ نقره و یک برنز و در ماده آکینه تک بانوان ۲ طلا، ۲ نقره و یک برنز را در رده‌های سنی نونهالان تا بزرگسالان کسب کردند.

فرهاد روستازاده پاشاکی اضافه کرد: هدایت تیم بانوان برعهده سمیرا جلیلی و تیم آقایان برعهده داود قلندری بود و مریم چمانی و فاطمه صادقی ۲ داور از استان قزوین به عنوان داوران برتر این رقابت‌ها انتخاب شدند.

وی با تشریح سطح این مسابقات، افزود: امسال تیم‌ها از نظر فنی بسیار پیشرفت کرده بودند و رقابت‌های بسیار سنگینی میان آنها جریان داشت.

این مسئول ورزشی اضافه کرد:با وجود اینکه جداول پر ترافیکی در تمام رده‌های سنی تنظیم شده بود اما ورزشکاران استان با نمایش توانمندیها و استعدادهای خود خوش درخشیدند.

روستازاده اضافه کرد:امیدواریم در ادامه نیز با حمایت مسئولان استان قزوین بتوانیم اردوهای تیم ملی را در قزوین میزبانی کرده و نمایندگانی از استان در تیم ملی اسپوکس داشته باشیم.

وی افزود:در صورت حمایت مسئولان می‌توان امید داشت که ورزشکارانی از استان در اولین دوره مسابقات آسیایی اسپوکس که بهمن ماه به میزبانی کشورمان برگزار می‌شود، حضور یابند.

اسپوکس یکی از ورزش های تازه تاسیس موسوم به ورزش سریعترین، با هوشترین و قویترین‌ها است که با استفاده از انواع ابزارهای جنگی و غیر جنگی ایران باستان به شکل ایمن برگزار می‌شود.
۲۰ باشگاه مربوط به این رشته در ۲ بخش آقایان و بانوان در شهرستان های قزوین، البرز، آبیک و تاکستان فعالیت می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید