140 مدرسه در سنندج مدیریت پسماند را آموزش می دهد


140 مدرسه در سنندج مدیریت پسماند را آموزش می دهد

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج گفت: کلاس های آموزشی مدیریت پسماند، تفکیک از مبداء و حمایت از حیوانات در سطح مدارس سنندج به منظور آشنایی با نحوه تفکیک پسماندهای تر و خشک از مبداء و نحوه رفتار مناسب با حیوانات به دانش آموزان آموزش داده می شود.

سیروان غفوری در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه یکی از مهم ترین برنامه های این سازمان بحث تفکیک پسماندهای خشک از تر است، اظهار کرد: تفکیک پسماند نیازمند فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مناسب بوده تا شهروندان از نحوه تفکیک زباله از مبداء و همچنین مزایای این طرح آشنا شوند.

وی افزود: در راستای فرهنگ سازی و نهادینه کردن آموزش در زمینه تفکیک زباله از مبداء، هماهنگی های لازم با اداره آموزش و پرورش به منظور برگزاری کلاس های آموزشی در 140 مدرسه در سطح ناحیه یک و دو سنندج صورت گرفته است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج از برگزاری کلاس های آموزشی مدیریت پسماند، تفکیک از مبداء و حمایت از حیوانات در سطح مدارس سنندج خبر داد و عنوان کرد: در این کلاس های آموزشی نحوه تفکیک پسماندهای تر و خشک از مبداء و نحوه رفتار مناسب با حیوانات به دانش آموزان آموزش داده می شود.

وی خاطرنشان کرد: به همین منظور سازمان مدیریت پسماند اقدام به تهیه پمفلت، پاورپوینت تحت محوریت کاهش از مبداء، بازیافت پسماند و حمایت از حیوانات نموده و با هدف ترغیب بیشتر دانش آموزان جوایز کمک آموزشی به آنها اهدا می گردد.

غفوری افزود: کارشناسان سازمان مدیریت پسماند با همکاری انجمن حمایت از حیوانات مافی ژین در سطح مدارس حضور یافته و آموزش های لازم را به دانش آموزان ارائه می نماید.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج ابراز امیدواری کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته طرح آموزش در سطح مدارس ابتدایی سنندج تا پایان سال جاری به صورت کامل اجرایی شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !