سباستین فتل: دلیل از کار افتادن سیستم تعلیق هنوز مشخص نیست


فرمول یک ایران – تیم فراری که در روز تولد 50 سالگی متیا بینوتو نتوانست هدیه ای مناسب را به او دهد نشان داد که باید کارهای زیادی را انجام دهد تا بتواند به طور پیوسته تیم مرسدس را به چالش بکشد. سباستین فتل راننده تیم فرمول یک فراری که در لحظه استارت با مشکل عدم چسبندگی روبرو بود رده های زیادی را از دست داد و سپس در ادامه کار سیستم تعلیق عقبش از کار...

فرمول یک ایران – تیم فراری که در روز تولد 50 سالگی متیا بینوتو نتوانست هدیه ای مناسب را به او دهد نشان داد که باید کارهای زیادی را انجام دهد تا بتواند به طور پیوسته تیم مرسدس را به چالش بکشد.

سباستین فتل راننده تیم فرمول یک فراری که در لحظه استارت با مشکل عدم چسبندگی روبرو بود رده های زیادی را از دست داد و سپس در ادامه کار سیستم تعلیق عقبش از کار افتاد، او در این مورد بیان کرد:

من هیچ برخوردی در اول مسابقه با کسی نداشتم، شدیدا چسبندگی کمی را داشتم و با چالش زیادی برای عملیاتی کردن تایرهایم روبرو بودم. حس خوبی در خودرویم نداشتم و چند دور طول کشید تا تایرها به دمای عملیاتی برسند و بتوانم به یک ریتم و هارمونی مناسبی برسم ولی خودرو در پیچ های راستگرد مشکل داشت ولی وقتیکه با خودرو وفق پیدا کردم ناگهان سیستم تعلیق از کار افتاد. ما دورهای کافی در آخر هفته زده بودیم که هیچ مشکلی را مشاهده نکرده بودیم، حال باید ببینیم که برای چه چیزی این اتفاق افتاده است. من هیچ کار متفاوتی در این آخر هفته انجام ندادم، مطمئنا چیزی شکست و دوام نیاورد، احتمالا قبل از شروع مسابقه این مشکل شروع شد و در داخل مسابقه نمایان شد.

سباستین فتل: دلیل از کار افتادن سیستم تعلیق هنوز مشخص نیستسباستین فتل: دلیل از کار افتادن سیستم تعلیق هنوز مشخص نیست سباستین فتل

آیا برای اینکه در رده سوم جدول قهرمانی رانندگان قرار بگیری تلاش می کنی؟

من همیشه تلاش می کنم ولی خیلی ناامید کنندست که از مسابقه خارج بشوی…

متیا بینوتو در این مورد توضیح داد:

توضیح؟ ما توضیحی نداریم الان برای این موضوع. به طوری کلی مسابقه سختی را داشتیم، البته اگر از بیرون به ماجرا نگاه کنید بیشتر یک فاجعه بود. این مسابقه واقعا برایمان ناامید کننده بود چونکه به واقع ارزشهای کنونی ما را نشان نداد و هیچ بازتابی از مسابقه های خوب قبلیمان در آن مشاهده نمی شد. سیستم تعلیق خودروی سباستین از کار افتاد، با توجه به حسی که سباستین از خودرو داشت، این اتفاق از ابتدای مسابقه برایش وجود داشته است و باید ببینیم که چرا این اتفاق رخ داده است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !