کشف بیش از 2 هزار ثوب لباس قاچاق از داخل پراید


کشف بیش از 2 هزار ثوب لباس قاچاق از داخل پراید

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی بهار از توقیف یک دستگاه خودرو پراید و کشف 2 هزار و 180 ثوب البسه قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بزرگعلی نوری روز دوشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان بهار حین کنترل خودروهای عبوری در جاده حسن قشلاق به یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ، ۲ هزار و ۱۸۰ ثوب لباس قاچاق به ارزش ۳۵ میلیون تومان کشف و ۲ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف احشام قاچاق در فامنین

فرمانده انتظامی فامنین گفت: ماموران انتظامی شهرستان فامنین هنگام کنترل جاده های ارتباطی به پنج دستگاه کامیون که به صورت زنجیره ای در حال تردد بودند مشکوک و آن ها را متوقف کردند.

سرهنگ علی حسن حیدری افزود: ماموران در بازرسی از این کامیونها، ۲۳۶ راس گوسفند قاچاق و بدون مجوز کشف کرده و پنج متهم در این خصوص به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش احشام کشف شده را حدود ۶ میلیارد ریال ارزیابی کردند اضافه کرد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند.

دستگیری سارقان وسایل داخل خودرو در ملایر

فرمانده انتظامی ملایر گفت: ۲ سارق سابقه دار حین سرقت وسایل داخل خودرو در یکی از مناطق این شهرستان با حضور به موقع ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان و زمانی که قصد درگیری و فرار داشتند، با استفاده از قانون بکارگیری سلاح دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ محمدباقر سلگی با اشاره به اینکه ماموران انتظامی در هر لحظه از شبانه روز حافظ جان و مال شهروندان هستند، از مردم خواست علاوه بر استفاده از تجهیزات بازدارنده، هیچگونه مدارک و اشیا گرانبها را در داخل خودرو نگهداری نکنند.

کشف موتورسیکلت غیرمجاز در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان همدان حین گشت زنی در یکی از خیابان های شهر به یک دستگاه موتورسیکلت سنگین از نوع هندا ۱۳۰۰ سی سی مشکوک و به راکب آن دستور توقف دادند

سرهنگ جمشید باقری اضافه کرد: راکب موتورسیکلت بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کرد و با وسیله نقلیه وارد منزلی شد.

وی افزود: با اخذ مجوز قضائی و در بازرسی از این منزل، موتورسیکلت یاد شده که بدون پلاک و شماره تنه بود کشف و به پارگینگ منتقل شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل