به گزارش افکارنیوز،

شاهرخ بیانی درباره شرایط تیم فوتبال استقلال در آستانه بازی با صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: خداراشکر استقلال نتیجه خیلی خوبی مقابل تراکتور گرفت، بردی که به نظرم ۶ امتیازی بود. قبل از بازی کسی تصور نمی‌کرد که استقلال بتواند با این نتیجه به پیروزی برسد، آن هم در شرایطی که زمین تمرین نداشتند تمرینات تاکتیکی انجام دهند.

اخبار ورزشی- وی افزود: استقلال در بازی با تراکتور حساب شده بازی کرد، اگر چه در برخی از دقایق هم ضعف‌هایی نشان داد که مسئولان باشگاه باید از الان به فکر جذب چند بازیکن در پست‌هایی که تیم خلاء دارد، باشند. شیخ دیاباته بعد از مصدومیت توانایی‌های خودش را نشان داد و توانست ۳ گل بزند. اگر رشید مظاهری دروازه‌بان تراکتور نبود، استقلال بیشتر گل می‌زد. از این طرف، نباید از سیدحسین حسینی هم گذشت که واکنش‌های خوبی داشت و چند نوبت مانع باز شدن دروازه‌اش شد.

پیشکسوت تیم استقلال با اشاره به بازی با صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: درست است که استقلال بازی ۶ امتیازی را از تراکتور برد، اما بازی‌های سختی در انتظار این تیم است و نباید فکر کنند سه‌شنبه هم می‌توانند به راحتی نفت را ببرند، نفتی که در این فصل خوب نتیجه گرفته و در ورزشگاه آزادی راحت گل نمی‌خورد. امیدوارم استقلال در این بازی هم برنده باشد و خودش را به جمع مدعیان قهرمانی برساند.