اختصاص اتوبوس برای حضور طرفداران سپیدرود رشت در انزلی


اختصاص اتوبوس برای حضور طرفداران سپیدرود رشت در انزلی

رشت - ایرنا - طبق هماهنگی های انجام شده، طرفداران سپیدرود رشت با اتوبوس های شرکت واحد به بندرانزلی می روند تا نظاره گر دربی گیلان باشند.

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت عصر دوشنبه اظهار داشت: تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی فردا در هفته یازدهم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه تختی بندرانزلی به مصاف هم میروند و سپیدرود در دربی گیلان مهمان است.

رادنی دیدار افزود: بر این اساس و طبق هماهنگی های انجام شده بین مسئولان باشگاه سپیدرود و سازمان اتوبوسرانی شهرداری رشت، چند دستگاه اتوبوس در اختیار طرفداران سپیدرود قرار خواهد گرفت تا آنان برای تماشای دیدار دربی مشکلی نداشته باشند.

وی ادامه داد: البته زمان و محل اسکان این اتوبوس ها و همچنین ساعت حرکت به اطلاع طرفداران سپیدرود خواهد رسید تا بتوانند با وسایل نقلیه عمومی عازم ورزشگاه تختی بندرانزلی شوند .

وی بیان کرد: امیدواریم که دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی که دو تیم ریشه دار و پرطرفدار کشور نیز بشمار می روند در کمال آرامش و بدون هیچگونه حواشی برگزار شود و هر دو تیم یک بازی زیبا و تماشاگرپسندی را به نمایش بگذارند.

دیدار گفت: به طور حتم طرفداران سپیدرود و ملوان با رعایت اصول جوانمردی، فرهنگ والای گیلان را به نمایش خواهند گذاشت و تیم های سپیدرود و ملوان نیز با ارایه یک بازی زیبا، قدرت بالای فوتبال این استان را نمایش می دهند.

تا پایان هفته دهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان که با حضور ۱۸ تیم در حال برگزاری است ، سپیدرود رشت با ۱۵ امتیاز در مکان هشتم و ملوان بندرانزلی با دو امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !