لحظه ربوده شدن زن جوان در خیابان خلوت + فیلم


لحظه ربوده شدن زن جوان در خیابان خلوت + فیلم

حوادث رکنا: زن جوان که شب هنگام در حال عبور از خیابانی خلوت بود توسط سرنشینان یک خودروی مرسدس بنز نقره ای رنگ ربوده شد.

به گزارش رکنا، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه ربوده شدن یک زن جوان در یکی از خیابان‌های خلوت شهر " میلدزبورو" انگلیس را به تصویر می‌کشد. بنا به گفته پلیس این زن که هویتش مشخص نشده در حال بازگشت به خانه بود که توسط سرنشینان یک خودروی مرسدس بنز نقره‌ای رنگ ربوده شد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته ساختمان نزدیک محل حادثه تهیه شده چگونگی ربوده شدن این دختر را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که دختر جوان پس از عبور از یک خیابان فرعی به خیابان اصلی می‌رسد سرنشینان خودرو ناگهان پیاده شده و به سمت او هجوم می برند. این ویدئو نشان می‌دهد در حالی که قربانی تلاش می‌کند از دست آدم ربایان فرار کند، اما موفق به این کار نمی‌شود و آن‌ها پس از سوار انداختن دختر جوان اقدام به فرار می‌کنند. بنا به اعلام پلیس سرنشینان خودرو دو مرد سیاه پوست و سفیدپوست بودند.

این آدم ربایی چهارشنبه شب رخ داد. ساکنان نزدیک به محل ربایش زن جوان در تحقیقات به پلیس گفتند که در شب حادثه آن‌ها صدای فریاد قربانی را نشنیده اند. پلیس از شهروندان خواسته تا اطلاعات خود را از طریق شماره ۱۰۱ در اختیار ماموران قرار دهند.

گفتنی است؛ پلیس هنوز نتوانسته ردی از آدم ربایان و این دختر جوان پیدا کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | حمله هوایی به گاراژ تانک و مقر فرماندهی زرهی پایگاه کالسو استان بابل عراق