جهانگیری: مدیران استان قزوین برای رفع موانع پیش روی بخش خصوصی تلاش کنند


فارس: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در دیدار نمایندگان مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت های گسترده استان قزوین در بخش صنعت و کشاورزی گفت: استان قزوین با برخورداری از نیروی...

فارس: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در دیدار نمایندگان مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت های گسترده استان قزوین در بخش صنعت و کشاورزی گفت: استان قزوین با برخورداری از نیروی انسانی کارآمد و تحصیلکرده، همه ویژگی های لازم را برای توسعه و پیشرفت دارد.

جهانگیری: مدیران استان قزوین برای رفع موانع پیش روی بخش خصوصی تلاش کنند

معاون اول رییس جمهور افزود: استان قزوین با اتکاء به ظرفیت و توانمندی ها و برخی تدابیر مدیریتی قادر است بدون اتکاء به مدیریت ملی، مشکلات را حل و فصل کرده و روند توسعه را طی کند.

وی کمبود منابع آب و مشکل آب شرب در برخی مناطق استان قزوین را از جمله مسائل این استان برشمرد و از استاندار قزوین خواست با تمرکز ویژه روی حل مسئله کمبود آب و اجرای طرح های آبرسانی، به مطالبه مردم در این بخش پاسخ دهد.

جهانگیری همچنین با اشاره به بخش خصوصی قدرتمند فعال در استان قزوین، از استاندار و سایر مدیران استان خواست تا ضمن

حمایت از آنان، بستر های لازم را برای جذب سرمایه گذار به استان فراهم کرده و موانع را از پیش روی بخش خصوصی و فعالان اقتصادی استان بردارند.

در این جلسه استاندار قزوین نیز گزارشی از وضعیت استان در بخش های مختلف ارائه کرد و به تشریح مهمترین مسائل و تنگناهای استان در حوزه های صنعتی، کشاورزی و عمرانی پرداخت.

در این نشست که معاون رییس جمهور در امور مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت، نمایندگان مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی هر کدام در سخنانی مهمترین دغدغه ها و مشکلات استان را مطرح کردند و خواستار توجه ویژه دولت برای حل مسائل و چالش های پیش روی استان شدند.


مشکل تامین آب شرب و کشاورزی در برخی مناطق استان قزوین، فرسودگی برخی مراکز درمانی و بیمارستان های استان، ضرورت رفع نقاط حادثه خیز و اهتمام به مسائل شهرک های صنعتی از جمله دغدغه های نمایندگان استان قزوین بود که در این جلسه مطرح شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار