تصمیمات امروز دولت، باعث تحرک اقتصادی و اجتماعی استان یزد می‌شود


تصمیمات امروز دولت، باعث تحرک اقتصادی و اجتماعی استان یزد می‌شود

یزد - ایرنا - استاندار یزد گفت: بر اساس تصمیمات امروز دولت برای این استان، طرح‌هایی که مورد توجه قرار گرفته باعث ایجاد تحرک بیشتر در فضای اقتصادی و اجتماعی استان می‌شود.

محمدعلی طالبی شامگاه دوشنبه پس از حضور در 10 جلسه کاری فشرده با اعضای هیات دولت، مدیران عامل بانک‌ها، مدیران وزارتخانه‌ها، موسسات و سازمان‌های مختلف کشور در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از صبح تا عصر امروز جلسات متعددی برای تشریح برنامه‌های استان با بخش‌های مختلف برگزار شد و با توجه به عنایت رییس جمهوری و هیات دولت، تامین اعتبار طرح‌هایی که اجرای آنها مورد موافقت قرار گرفته، باعث تحرک حوزه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی استان می‌شود.

وی ادامه داد: ساعاتی قبل در جلسه‌ای با حضور رییس جمهوری، پیشنهادهای استان در خصوص طرح‌های عمرانی و زیرساختی مطرح و مورد بررسی قرار گرفت که در مجموع تصمیمات مطلوبی در این زمینه برای استان یزد اتخاذ شد که در جریان سفر دکتر روحانی به استان، تصمیم نهایی دولت از سوی رییس جمهوری اعلام می‌شود.

طالبی، رویکرد طرح‌های پیشنهادی را اولویت‌های در نظر گرفته شده برای توسعه استان برشمرد و یادآور شد: بخش قابل توجهی از پیشنهادات ارائه شده در خصوص تامین سرمایه در گردش بخش‌های مولد اقتصادی، تکمیل طرح‌های نیمه تمام، طرح‌های مرتبط با استفاده از انرژی‌های نو و گردشگری است.

استاندار یزد همچنین از ادامه نشست‌های خود با مسئولان وزارتخانه‌ها و موسسات مختلف اقتصادی کشور در روز سه‌شنبه(فردا) برای بررسی سایر محورها و طرح‌های مد نظر مدیریت استان خبرداد.

بر اساس برخی پیش‌بینی‌ها، سفر دولت تدبیر و امید به استان یزد در روزهای آغازین هفته آتی انجام می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق