روش محاسبه ارتعاش اسم به 3 روش


روش محاسبه ارتعاش اسم به 3 روش

جالب است بدانید هر اسمی دارای یک ارتعاش است و این ارتعاش به صورت یک عدد وجود دارد. روشهای مختلفی برای محاسبه ارتعاش اسم با توجه به ارزش عددی که هر حرف دارد وجود دارد که در این قسمت سه تا از آنها آورده شده است.

روش محاسبه ارتعاش اسم به 3 روش
 
هر اسمی یک ارتعاش دارد، یک فرکانسی دارد یعنی هر اسمی می‌تواند یک انرژی داشته باشد که با یک سری فرمول محاسبه می‌شود. جالب است بدانید حتی نام و نام خانوادگی نه تنها از حروف بلکه از اعداد نیز تشکیل شده است. اینگونه اسم‌ها گروه بندی می‌شوند و معلوم می‌شود هر اسمی در چه گروهی قرار دارد و چه روندی را طی می‌کند. آیا شما راجع به ارتعاشات اسمتان چیزی می‌دانید؟ یا برای انتخاب اسم فرزندتان مطمئن هستید! این اسم مناسب است یا مناسب نیست و آیا نیاز به تعویض اسم وجود دارد یا خیر؟ در ادامه با این موضوع بیشتر آشنا خواهید شد.


۱. روش اول و ساده‌ای برای محاسبه ارتعاش اسم

نام هر شخص اولین و مهمترین رمز و مشخصه هویت وجودی آن فرد است که در واقع نشان دهنده مراتب تعالی و معرف تکامل هر موجود در جهان مادی قلمداد می‌شود. برای محاسبه‌ی ارتعاش اسم از اعدادی که برای حروف ابجد در نظر گرفته شده اند استفاده می‌شود. این محاسبه به این صورت است که:

با استفاده از اسم

فرض کنید نام شما (حسین) و نام فامیل شما (کریمی) باشد. ابتدا حروف نام خود را جداگانه بنویسید و سپس براساس جدول ابجد صغیر اعداد این حروف را زیر آن‌ها نوشته و با هم جمع کنید.

ح س ی ن ک ر ی م ی
۳۰ = ۸+ ۶ + ۱ + ۵ + ۲ + ۲ +۱+ ۴ + ۱
حالا دو عدد باقی مانده را با هم جمع کنید.
۳+۰ = ۳
عدد ۳ عدد نام و نام فامیل حسین کریمی است.
اعداد را بایستی آنقدر با هم جمع کنید تا یک عدد تک رقمی به دست آید. سپس مطالب عدد به دست آمده را مطالعه کنید. سیستم ابجد منصوب به شیخ بهایی بوده و به ما ارث رسیده است.

بیشتر بدانید: محاسبه حروف ابجد


با استفاده از تاریخ تولد

همچنین روشی وجود دارد که می‌توان ارتعاش تاریخ تولد نیز محاسبه کرد. این روش نیز همچون قبلی به این صورت است که:

ابتدا عدد ماه و روز تولد زمینی خود را در یکدیگر ضرب کنید سپس آن عدد را از کل روز‌های سال (۳۶۵) کسر کنید پس از ساده کردن و تبدیل آن به یک عدد یک رقمی آن را از عدد ۹ کسر کنید به این صورت عدد کیهانی فرد بدست می‌آید.

مثال: روز تولد کسی ۱۲ است و ماه تولدش ۱۰ یعنی دی ماه است.

۱۲ × ۱۰ = ۱۲۰ سپس ۳۶۵ را از ۱۲۰ کم کنید که نتیجه آن، ۲۴۵ شود. سه رقم ۲۴۵ را با هم جمع کرده تا عدد ساده بدست آید که می‌شود =۱۱ بعد دو رقم ۱۱ را با هم جمع کرده در نهایت عدد ۲ به دست می‌آید. حالا دو را از نه کم می‌کنیم که می‌شود هفت عدد حاصل شده به این معناست که این فرد در ۷ روز کیهانی حرکت‌های مادی خویش را آغاز کرده و یعنی عدد مختص به این فرد ۷ است.
 
روش محاسبه ارتعاش اسم به 3 روش

ارزیابی نام و خصوصیات کلی افراد با توجه به عدد به دست آمده

این نکته بسیار مهم است که عدد تا آنجایی که می‌تواند ساده شود تا بین ۱ تا ۹ قرار بگیرد. با توجه به این مطلب خصوصیات کلی افراد برای هر عدد در قسمت زیر آورده شده است.

عدد ۱

افرادی که در این گروه قرار دارند معمولا درونگرا بوده و دارای نوعی خصوصیات و خلق و خوی بسیار آرام و ملایم هستند. همچنین اغلب این افراد بلندپروازانه، هدفمند، محتاط و محافظه کارانه عمل می‌کنند. از نظر معنوی این گونه افراد معمولا به دنبال چیز‌هایی که در گذشته بیان شده و یا راهی که دیگران آن را پیموده اند می‌روند. در کل قاطع و سازگار هستند، ولی از خلق و خوی منفی آن‌ها می‌توان به عدم تمایل به گوش دادن به نظر دیگران اشاره کرد. نزدیک به ۶۰% مرد‌های این گروه و نزدیک به ۹۲% زن‌های این گروه به وسواس و یا تمیزی شدید دچار هستند. اغلب رنگ‌های سرد افراد این گروه را شاد و سرحال و پر نشاط می‌کند.


عدد ۲

افراد این گروه برخلاف گروه یک منزوی نبوده و دوست دارند خود را در جمع مطرح کنند. اهل تلاش هستند و توانایی عالی برای حل اختلافات دارند. البته آن‌ها سعی می‌کنند از موقعیت‌های جنگی اجتناب کنند و سازش پیدا کنند. آینده، ثروت و خوشبختی سه چیزی است که برایشان بسیار اهمیت دارند. این سه را برای جلب توجه دیگران می‌پسندد و دوست دارند که مورد لطف و توجه همگان قرار گیرند. هرگز ظاهرشان با باطنشان یک رفتار را نشان نمی‌دهد. آنان معمولا دیر ازدواج می‌کنند، زیرا ترجیح می‌دهند جهت زندگی آینده خویش و تمامی چیز‌هایی را که می‌خواهند ابتدا بدست بیاورند. اما ازدواج را کاملا با علاقه انجام می‌دهند. ارتعاشات رنگ‌های قهوه ای، سبز، کرم، شیری و در برخی افراد رنگ قرمز با بدن افراد این گروه هماهنگ می‌باشند.


عدد ۳

این عدد معرف افرادی با روحیه‌ای شاد و خندان است. همچنین این افراد در همه چیز خوشبین هستند. آن‌ها دارای استعداد‌های فراوانی هستند که می‌توانند جهان را تغییر دهند. البته باید گفت: افراد این گروه یک سازمان ذهنی بسیار ظریف دارند که باعث می‌شود اغلب آن‌ها بسیار احساسی باشند و نیاز به یک شریک قوی دارند. این افراد ذاتا افرادی هستند که خدمت به مردم را بر دیگر کار‌ها ترجیح داده و دوست دارند اولین فردی باشند که جرعه‌ای آب به تشنه‌ای می‌رسانند. همچنین آنان علاقه‌ی بسیاری به ورزش کردن دارند. ارتعاشات رنگ‌های گرم و روشن برای افراد این گروه مناسب بوده و باعث آرامش و موفقیت در کار‌ها و عادی بودن ضربات قلب آنان می‌گردد.


عدد ۴

این افراد معمولا به اشخاص خوش شانس معروف هستند. البته شانسشان همیشه در جهت مثبت نبوده و باید مراقب این مسئله باشند. این رقم اغلب، افراد خوش قلب و قابل اطمینان را نشان می‌دهد. آنان همه را دوست داشته و هرگز از گفته‌های دیگران رنجور و یا دلگیر نمی‌شوند. همچنین این افراد سعی می‌کنند به همه‌ی آدم‌های اطرافشان امواج مثبت ساطع کنند. تنها عیب این گروه این است که گاهی زیادی بر شانس خود متکی هستند. اما خوب است بدانید اگر می‌خواهید یک شریک پایدار برای خودتان داشته باشید فردی که دارای عدد ارتعاشی چهار است بهترین گزینه است. رنگ‌های تند و گرم ارتعاشات آنان را هماهنگ و آرام می‌کند.


عدد ۵

شاخص‌ترین ویژگی این گروه محبت کردن آن‌ها است. طبیعت افراد با این شماره غیر قابل پیش بینی و پرماجرا و خطر پذیر است. افراد این گروه معمولا دیرتر ازدواج می‌کنند، زیرا آزادی را خیلی دوست دارند. همچنین بعد از ازدواج ممکن است از داشتن تعداد زیادی بچه اجتناب کنند. آنان ممکن است در ظاهر افرادی خودپرست و مغرور جلوه کنند. هیچ گاه در صدد بدست آوردن پول و ثروت نیستند. می‌توان گفت که این افراد معمولا دارای هوش زیادی بوده و اغلب آدم‌های خوشبینی هستند. عدد پنج ۵ عدد کیهانی و الهی است؛ بنابراین بیشتر افراد این گروه دارای ارتباطات زیبای روحی و معنوی هستند. بیشتر افراد این گروه با همه‌ی رنگ‌ها هماهنگی دارند.


عدد ۶

این گروه افراد بسیار ملاحظه کار و مهربان هستند. آن‌ها بسیار صادقانه عمل می‌کنند و دارای نظام ارزشمندی هستند که هر کدام به صورت آشکارا اعلام می‌کنند. این گروه بهترین افراد برای شرکای کاری هستند. اغلب دانشمندان، فیلسوفان، ریاضی دانان و مخترعین در این گروه قرار دارند، زیرا علم را بهتر از ثروت می‌دانند. اغلب این افراد کمتر در جمع وارد شده و بیشتر در تنهایی به سر می‌برند. آن‌ها همیشه از خانه و زندگی معمولی فراری بوده و ۶۰% این افراد معمولا بدون خانواده و یا دور از آن‌ها زندگی می‌کنند. چنین اشخاصی ترجیح می‌دهند بیشتر وقت خود را صرف علم کنند. اغلب رنگ‌های سرد افراد این گروه را شاد و سرحال و پر نشاط می‌کند.
 
روش محاسبه ارتعاش اسم به 3 روش


عدد ۷

افرادی که در این گروه قرار دارند افرادی خون گرم، ولی در عین حال درون گرا هستند. گاهی درون گرایی آن‌ها به انزوا و گوشه گیری می‌رسد. هفت که به عدد عرفانی معروف شده، نشان دهنده یک فرد با استعداد و موفق است که خود را در زمان مناسب در جای مناسب قرار می‌دهد. این افراد زیادی به فکر دیگران هستند و همه چیز را بر وفق مراد دیگران انجام داده و دوست دارند که احترام افراد در هر شرایطی حفظ شود. اغلب پدران و مادران خوبی بوده و با همسران خود سازگاری دارند. این افراد به خانواده‌ی خویش اهمیت زیادی می‌دهند و همیشه دوست دارند در کنار خانواده‌ی خویش باشند. کمتر به دنبال دوست می‌گردند. رنگ‌های تند و گرم ارتعاشات آنان را هماهنگ و آرام می‌نماید.


عدد ۸

در کل می‌توان گفت: این رقم ارتعاشات حساسی دارد. افراد این گروه در ظاهر بسیار خشن، ناملایم و با تحکم هستند، اما آنان از درون بسیار مهربان و آرام بوده و حتی کمی ضعیف نیز هستند. افراد با این شماره جزو آدم‌هایی هستند که خیلی زود عصبی و ناراحت می‌شوند پس باید با آن‌ها محتاط برخورد کرد. این گروه افرادی با هوش سرشار را دارد که می‌توانند از طریق آن به ثروت برسند. همیشه به دنبال چیزی هستند که ندارند و دوست دارند از نظر مادی و حتی معنوی بالاتر از دیگران باشند. چنین افرادی ممکن است به خوبی درگیر زندگی خانوادگی شوند، اما یک نواختی برای آن‌ها می‌تواند غیر قابل تحمل و خطرناک باشد. برای این افراد رنگ‌های سرد و خنثی می‌تواند بهترین انتخاب باشد.


عدد ۹

این گروه، افراد بسیار مهربان، صادق و با محبتی دارد. آنان سعی می‌کنند همه را دوست داشته و خیرشان به دیگران برسد. اغلب در زندگی خوش شانس و موفق هستند. به دلیل سازگاری بالا و خونسردی کمتر دچار بیماری می‌شوند و اغلب بیش از ۸۰ سال عمر می‌کنند. افراد این گروه سعی می‌کنند از لحاظ معنوی خود را به خدا نزدیک کنند. به دنبال روابط سالم هم برای زندگی و هم برای دوستی هستند. اگر به دنبال شریک زندگی خوبی هستید که می‌خواهید تا آخر عمر با او زندگی کنید افرادی که این عدد را دارا هستند می‌توانند یکی از بهترین انتخاب‌ها باشند. بیشتر افراد این گروه با همه‌ی رنگ‌ها هماهنگی دارند.
 
بیشتر بخوانید: طالع بینی حروف ابجد


۲. روش دوم

یک اسم از نظر انرژیایی چهار حالت دارد که بار انرژیایی آن اسم را تعریف می‌کند
ضعیف حادثه آفرین متوسط کم درآمد خوب عرفانی عالی اشرافی
که هرکدام از این بار انرژیایی‌ها سه حالت دارند:
نزولی ثابت صعودی
از این حالات، ۱۲ گروه بدست می‌آیند:
ضعیف حادثه آفرین نزولی ضعیف ثابت ضعیف صعودی متوسط کم درآمد نزولی متوسط ثابت متوسط صعودی خوب عرفانی نزولی خوب ثابت خوب صعودی عالی اشرافی نزولی عالی ثابت عالی صعودی
هرکدام از این حالت‌ها بار انرژیایی خود را دارد. در واقع ارتعاشات و انرژی‌های نام شما می‌تواند دارای سی و شش حالت مختلف باشد. آگاه باشیم سطح ارتعاش و میزان انرژی نام والدین به ویژه مادر، پشتوانه و تامین کننده ارتعاش و انرژی نام فرزندان است و به عنوان میراث تا ابد بر آن‌ها اثر خواهد گذاشت. والدین با ارزیابی و در صورت نیاز اصلاح نام خود، خدمت بزرگی به فرزندانشان خواهند کرد.


فرمول تعیین وضعیت درآمد و معیشت

B/۳ = نام خانوادگی + نام فرد
- باقیمانده = ۱ = حادثه آفرین
- باقیمانده = ۲ = کم درآمد
- باقیمانده = ۳ = عرفانی
- باقیمانده = ۴ یا ۰ = اشرافی


فرمول تعیین پایگاه اجتماعی

A/۴ = نام مادر + نام فرد
- باقیمانده = ۱ = نزولی
- باقیمانده = ۲ = صعودی
- باقیمانده = ۳ یا ۰ = راکد
((خارج قسمت این فرمول عدد باطن فرد است.))


۳. روش سوم ارزیابی اسم با استفاده از کد کیهانی

محاسبه‌ی ارتعاش اسم با استفاده از روش کیهانی بسیار پیچیده است و به راحتی صورت نمی‌گیرد. کد کیهانی یک عدد ۵ رقمی است بر اساس روز، ماه، سال تولد، نام و نام خانوادگی که اطلاعات ارزشمندی را به شما می‌دهد. کد کیهانی که یک توالی ۵ رقمی است می‌تواند نشان دهد که:
۱. اولین عدد مسیر زندگی شما است یعنی رسالت شغلیتان را به طور کلی به شما می‌گوید.
۲. دومین عدد عدد سرنوشت است که در نهایت مشخص می‌کند ماموریت شما چگونه است.
۳. سومین عدد عدد روح و یا ویژگی‌های درونی شما را در بردارد.-
۴. چهارمین عدد عدد شخصیت و یا ویژگی‌های بیرونی شما را خواهد گفت.
۵. پنجمین عدد عدد بلوغ به طور کلی نیمه دوم عمر یعنی از چهل سالگی به بعد را خواهد گفت.
فرمول‌های کد کیهانی بر اساس دانش نوین اعداد است که در کشور‌های پیشرفته استفاده می‌شود. محاسبه‌ی این عدد به تنهایی و با استفاده از هر سایتی ممکن نیست و افراد متخصصی برای انجام آن وجود دارند.


سخن پایانی

همانطور که حضرت علی (ع) می‌فرمایند "بهترین میراث برای فرزندان انتخاب نام نیک است." امروزه اسم از اهمیت بالایی برخوردار است و انتخاب یک اسم مناسب می‌تواند حتی بر روی اعتماد به نفس فرد نیز تاثیر مستقیم داشته باشد. باید این را بدانید که تمام چیزایی که گفته شد تنها بخش بسیار کوچکی از علم بزرگ حروف است و روش بالا تنها یک روش برای محاسبه عدد ارتعاشی اسم است. برای درک بیشتر باید کتاب‌ها و فیلم‌هایی که مربوط به این نظریه است را مطالعه و تماشا کنید. همچنین امروزه با پیشرفت تکنولوژی نرم افزار‌های زیادی برای انجام این کار وجود دارند.
آیا شما به محاسبه ارتعاش اسم اعتقاد دارید یا خیر؟ دلیلتان برای این دیدگاه چیست؟ شما می‌توانید در قسمت "نظرات و پرسش‌ها" تجربیات،‌ سوالات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
 

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو اولین اجرای معین در ایران !