به گزارش افکارنیوز،

مهدی صبایی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، پیرامون فعالیت‌های اخیرش در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول بازی در سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان و تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان هستم، این سریال به زودی از شبکه دو سیما روی آنتن خواهد رفت.

اخبار چهره ها - وی در همین راستا ادامه داد: علاوه بر سریال «از سرنوشت» برای بازی در سریال «ایل دا» به کارگردانی راما قویدل و تهیه‌کنندگی سید علیرضا سبط احمدی نیز قرار داد بسته ام که به زودی تصویر برداری سکانس‌های بنده آغاز خواهد شد.

بازیگر سریال «از سرنوشت» در خصوص نقش خود در این سریال اظهار کرد: من در این سریال نقش بابک را ایفا می‌کنم که در هر سه فصل این سریال به صورت پراکنده حضور دارد، این کاراکتر در طول سریال می‌خواهد پدرخواندگی شخصیت اصلی داستان را به عهده بگیرد.

وی در همین راستا افزود: این نقش دارای ریزه کاری‌هایی بود، زیرا بابک علی رغم شوخ طبعی خود دارای شخصیت عمیقی است و تأمل زیادی در خصوص مشکلات زندگی دارد. البته حضورم در فصل اول نسبت به دو فصل بعدی پررنگ تر است.

مهدی صبایی در ادامه پیرامون سریال «از سرنوشت» اظهار کرد: سریال «از سرنوشت» با محوریت داستان زندگی دو کودک پرورشگاهی از دوران کودکی تا نوجوانی و فراز و نشیب‌های زندگی آنها در ۵۰ قسمت و سه فصل برای پخش از شبکه دو سیما تولید شده است، من در این سریال در کنار عزیزانی همچون مجید واشقانی، لیلا بلوکات، حسین پاکدل، حبیب دهقان نسب، مائده طهماسبی، کامران تفتی، علیرضا استادی، مریم کاظمی و ... به ایفای نقش پرداخته ام.

وی در خصوص تجربه همکاری خود با «محمدرضا خردمندان» و «علیرضا بذرافشان» اذعان کرد: سریال «از سرنوشت» اولین تجربه همکاری من با هر دو عزیز بود، هر دوی آنها بسیار خوب و کاربلد هستند و از همکاری با آنها لذت بردم، اما پیش از این با «علی اکبر تحویلیان» در چند پروژه همکاری داشته ام.

بازیگر سریال «ایل دا» در خصوص این سریال اظهار کرد: سریال بیست و شش قسمتی «ایل دا» به کارگردانی راما قویدل و تهیه کنندگی سید علیرضا سبط احمدی، در ۲۶ قسمت و ۸۰ لوکیشن واقع در استان لرستان تصویربرداری شده و از جمله آثار به یادماندنی تلویزیون خواهد بود.

وی در همین راستا افزود: سریال «ایل دا» یکی از سریال‌های پر بازیگر دفاع مقدس است و بنده در این سریال در کنار عزیزانی همچون مجید مظفری، فاطمه گودرزی، علی دهکردی، جعفر دهقان رحیم نوروزی، پوریا پورسرخ، امیر محمد زند و ... به ایفای نقش خواهم پرداخت، تصویربرداری نقش من نیز از هفته آینده آغاز خواهد شد.

بازیگر سریال «ایل دا» در خصوص نقش خود در این سریال اظهار کرد: من در این سریال برای اولین بار شخصیت یک فرد شصت ساله را بازی خواهم کرد، هرچند در سریال دلدادگان نیز این اتفاق افتاد، اما چون بینندگان جوانی آن نقش را نیز دیده بودند برایشان باورپذیرتر بود، امیدوارم این نقش نیز مورد قبول واقع گردد و برای خودم یک تجربه جدیدی محسوب می‌شود.

بازیگر سریال «روزگار جوانی» در خصوص همکاری خود با راما قویدل در سریال «ایل دا» اذعان کرد: قویدل بسیار کارگردان خوش فکر و کار بلدی است و نیازی به تعریف بنده ندارد، من پیش از این با راما قویدل در چهار پروژه همکاری داشتم و سریال «ایل دا» پنجمین همکاری ما است.

وی در خصوص کار‌های آینده خود اظهار کرد: علاوه بر آثار فوق با فیلم سینمایی «سلفی با دموکراسی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی «علی عطشانی» که به نوعی ادامه فیلم سینمایی «دموکراسی تو روز روشن» است، نیز قرارداد بسته ام که در حال تصویربرداری و تولید است، البته فیلمبرداری سکانس‌های بنده هنوز آغاز نشده است.

بازیگر فیلم سینمایی «سلفی با دموکراسی» در خصوص این فیلم گفت: از ظن بنده فیلمنامه خیلی خوبی نوشته شده است و از «دموکراسی تو روز روشن» کار قوی‌تری خواهد بود، نقش بنده همانند تمامی نقش‌ها در این فیلم کوتاه است.

وی در همین راستا افزود: این اولین تجربه همکاری من با علی عطشانی بود و او کارگردان بسیار خوش اخلاق و کاربلد است و بسیار خوشحالم که با او همکاری کرده ام.

وی در خصوص شاخص‌ترین نقشی که ایفا کرده است افزود: من همیشه سعی کردم نقشی را انتخاب کنم که حرفه‌ای و خوب باشد و بتواند رضایت مخاطبین را جلب کند، هرچند بعد از کار ممکن است کلیت کار خوب از آب در نیاید، اما به صورت کلی در تلویزیون سریال‌های «روزگار جوانی»، «بدون شرح» و «دلداگان» و در سینما هم فیلم‌های «روز سوم» و «شیر‌های جوان» بیشتر مورد توجه مردم قرار گرفته بود.

بازیگر سریال «بدون شرح» در همین راستا ادامه داد: فیلم سینمایی «ماهورا» نیز با اینکه بسیار فیلم خوبی بود و ما برای ساخت آن بسیار زحمت کشیده بودیم، اما مورد اقبال عمومی قرار نگرفت و نمی‌دانم دلیل آن چه بود، شاید تبلیغات ضعیف و یا همزمانی اکرانش با فیلم‌های دیگر موجب شد آن طور که انتظار می‌رفت اتفاقات خوب برایش نیفتاد.

مهدی صبایی درخصوص مهمترین اولویت خود برای پذیرش یک نقش خاطرنشان کرد: در وهله اول خود نقش برایم حائز اهمیت است و اگر نقش خوبی باشد کوتاه بودنش برایم اهمیتی ندارد، هرچند نقش کوتاه در کارنامه ام کم دیده می‌شود، اما همیشه عمق نقش برایم حائز اهمیت بوده است، همیشه سعی کرده ام در انتخاب نقش هایم این پارامتر‌ها را در نظر بگیرم و بعد از نقش به ترتیب کارگردان و فیلم نامه برایم مهم هستند.