ابراهیم کالین: ضربه مهلکی به کوریدور تروریستی وارد شد


سخنگوی نهاد ریاست جمهوری ترکیه اظهار داشت، عملیات چشمه صلح نیروهای مسلح ترکیه٬ تلاش‌ها برای ایجاد یک کریدور تروریستی و حتی یک دولت تروریستی در شمال سوریه را تا حد قابل ملاحظه‌ای از بین برده است

ابراهیم کالین سخنگوی نهاد ریاست جمهوری ترکیه اظهار داشت، عملیات چشمه صلح نیروهای مسلح ترکیه٬ تلاش‌ها برای ایجاد یک کریدور تروریستی و حتی یک دولت تروریستی در شمال سوریه را تا حد قابل ملاحظه‌ای از بین برده است.

کالین افزود: ضربه مهلکی به این کریدور تروریستی وارد شده است اما ما همچنان هوشیار و آماده هستیم .می دانیم که تروریست‌ها به راحتی دست از اهداف خود بر نمی دارند.

کالین در حالی که اجلاس کابینه به سرپرستی رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در مجتمع ریاست جمهوری ادامه داشت، یک کنفرانس مطبوعاتی ترتیب داد.

سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه با اشاره به اینکه برای برگزاری انتخابات جهت پیشروی روند سیاسی در سوریه و تداوم فعالیت های کمیسیون قانون اساسی و همچنین بر سر کار آمدن حکومتی مشروع و دموکراتیک در این کشور، اقدامات بسیاری باید صورت گیرد، تاکید کرد: "مبارزه با تروریزم فرآیندی نقطه ای نیست بلکه روندی مداوم است. عملیات چشمه صلح نیروهای مسلح ترکیه٬ تلاش‌ها برای ایجاد یک کریدور تروریستی و حتی یک دولت تروریستی در شمال سوریه را تا حد قابل ملاحظه‌ای از بین برد. ضربه مهلکی به این کریدور تروریستی وارد شده است اما ما همچنان هوشیار و آماده هستیم .می دانیم که تروریست‌ها به راحتی دست از اهداف خود بر نمی دارند."

ابراهیم کالین افزود: "نیروهای مسلح ترکیه شب و روز برای جلوگیری از آسیب دیدن غیرنظامیان و به وجود آمدن بحران‌های جدید در منطقه تلاش می کنند. همه باید در برابر فعالیت های تبلیغاتی سیاه نمایی که با هدف تحت الشعاع قرار دادن موفقیت عملیات چشمه صلح ترکیه صورت می گیرد با دقت رفتار کنند و مراقب باشند."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ترکیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیشترین و کمترین بازدهی نمادهای بازار سهام هفته اول اردیبهشت 1403/ قشرین و فگستر دو روی...