تصاویر، مشخصات و قیمت ساعت هوشمند شیائومی می واچ قبل از معرفی فاش شد


تصاویر، مشخصات و قیمت ساعت هوشمند شیائومی می واچ قبل از معرفی فاش شد

ساعت هوشمند شیائومی می واچ (Xiaomi Mi Watch) در 14 آبان 98 به صورت رسمی معرفی می‌شود و حالا تصاویر، مشخصات و قیمت این اسمارت واچ جدید فاش شده است. شیائومی تصمیم دارد در رویداد امروز خود تلویزیون Mi TV 5 و گوشی هوشمند می سی سی 9 پرو (Mi CC9 Pro) را معرفی کند،... نوشته تصاویر، مشخصات و قیمت ساعت هوشمند شیائومی می واچ قبل از معرفی فاش شد اولین بار...

ساعت هوشمند شیائومی می واچ (Xiaomi Mi Watch) در 14 آبان 98 به صورت رسمی معرفی می‌شود و حالا تصاویر، مشخصات و قیمت این اسمارت واچ جدید فاش شده است.

شیائومی تصمیم دارد در رویداد امروز خود تلویزیون Mi TV 5 و گوشی هوشمند می سی سی 9 پرو (Mi CC9 Pro) را معرفی کند، اما ظاهرا باید منتظر معرفی اولین ساعت هوشمند مبتنی بر WearOS یعنی می واچ (Xiaomi Mi Watch) هم باشیم. پیش از معرفی رسمی این اسمارت واچ جدید، تصویر و مشخصات و قیمت آن در وبسایت رسمی فروشگاه شیائومی فاش شده است. تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند شیائومی می واچ با قیمت 1499 یوآن یا 213 دلار در تاریخ 11 نوامبر 2019 (20 آبان 98) عرضه می‌شود و قیمت خرده‌فروشی آن نیز 1699 یوآن یا 241 دلار خواهد بود.

تصاویر، مشخصات و قیمت ساعت هوشمند شیائومی می واچ قبل از معرفی فاش شدتصاویر، مشخصات و قیمت ساعت هوشمند شیائومی می واچ قبل از معرفی فاش شد

این قیمت برای اسمارت واچ جدید شیائومی گران به نظر می‌رسد، اما اگر به مشخصات آن نگاه کنید متوجه می‌شوید که منطقی است. طراحی Mi Watch به شدت از اپل واچ محبوب الهام گرفته شده، در حالی که اپل واچ جدید دو برابر ساعت هوشمند شیائومی قیمت دارد.

سایر مشخصات ساعت هوشمند شیائومی می واچ

از لحاظ مشخصات، شیائومی می واچ دارای کیفیت ساخت فوق‌العاده و سخت افزار عالی است. این گجت پوشیدنی دارای یک شیشه یاقوت کبود منحنی است که از صفحه نمایش لمسی مربعی‌شکل آن محافظت می‌کند. قابلیت لمس لبه‌ها نیز در این ساعت وجود دارد. شیائومی می واچ از چیپست اسنپدراگون 3100 و پردازشگر گرافیکی آدرنو 304 بهره می‌برد و از NFC، بلوتوث 4.2، وای فای 802.11n، جی پی اس و e-SIM پشتیبانی می‌کند. علاوه بر موارد معمولی و ردیابی تناسب اندام، ساعت هوشمند شیائومی Mi Watch می‌تواند مواردی مانند سوزاندن کالری، خواب و فعالیت‌های مختلف ورزشی شما را نیز تحت نظر بگیرد.

تصاویر، مشخصات و قیمت ساعت هوشمند شیائومی می واچ قبل از معرفی فاش شدتصاویر، مشخصات و قیمت ساعت هوشمند شیائومی می واچ قبل از معرفی فاش شد

شیائومی می واچ امروز (14 آبان 98) رسما معرفی می‌شود، اما طبق اطلاعات منتشر شده از تاریخ 11 نوامبر 2019 یا 20 آبان 98 به فروش می‌رسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق