افسانه از نیل تا فرات و دکترین مقاومت


افسانه از نیل تا فرات و دکترین مقاومت

تفکر صهیونیستی، استکباری در طول تاریخ برای رسیدن به اهداف افسانه‌ای خود تلاش های زیادی برای واژگون نشان دادن حقایق انجام داده است. جبهه مقاومت به عنوان مهم ترین اندیشه مقابله با آن، مورد هجوم رسانه های صهیونیستی قرار گرفته و می گیرد

به گزارش جام نیوز، تفکر استکباری صهیونیستی،از گذشته های دور تا کنون، تلاش های بسیار زیادی برای رسیدن به اهداف خود انجام داده تا حقایق را به صورت مخدوش و به نفع خود نشان دهد. گرفتن سرزمین های بین دو رودخانه بزرگ نیل و فرات در حساس ترین منطقه جغرافیایی جهان از جمله آرزوی های صهیونیستی در طول تاریخ بوده و برای رسیدن به آن تلاش های زیادی را انجام داده است.

در کنار پیروزی های نسبی این تفکر در تشکل کشور با استفاده از نفوذ خود در عرصه قدرت کشورهای مختلف، تفکر مقاومت به عنوان مهم ترین دکترین مقابله با استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی را با چالش های جدی مواجه کرده است. "دکترین مبارزه با محور مقاومت، به راستی چه کسی غیر نظامیان را می کشد"عنوان مقاله ای ست که وب سایت های مختلف از جمله سایت العالم آن را منتشر کرده است. در این مقاله نویسنده به تلاش رسانه های صهیونیستی و حامیان آنها من جمله عربستان صعودی پرداخته و به ضرورت ایستادگی در مقابل زیاده خواهان اشاره کرده است.

افسانه از نیل تا فرات و دکترین مقاومت

مقاله "دکترین مبارزه با محور مقاومت، به راستی چه کسی غیر نظامیان را می کشد" در وب سایت العالم

در این مقاله می خوانیم؛

اتهامات علیه جبهه مقاومت در مورد کشتن غیرنظامیان و مردم بی گناه تهمتی بی پایه و اساس است که اردوگاه صهیونیست ها آن را تبلیغ می کند. آنها مصمم هستند درخشش دستاوردهای مهم محور مقاومت ، به ویژه دستاورد جلوگیری از دست دارزی صهونیست ها به سرزمین های مسلمانان را کوچک نشان دهند. اسرائیل که تفکر دستیابی به سرزمین های نیل تا فرات را در سر می پروراند، در حصارهایی قرار گرفته که قسمت های مختلف آن در دسترس نیروهای مقاومت قرار دارد. در مواجهه با تلاش منظم رسانه های صهیونیستی در اقصی نقاط جهان، برای جعل تاریخ و واژگون ساختن مفاهیم ، موظف به تلاش و مقاومت هستیم.

پروپاگاندا، تحریک و تبلیغات منفی بر علیه مجاهدان جبهه مقاومت چیزی جز پروژه از پیش طراحی شده قدرت های استکباری نیست، و آن نیز به مثابه جنگ جهانی تمام عیارو همه جانبه بر علیه مقاومت است جنگی که در آن استکبار به هیچ یک از معیار های اخلاقی و انسان دوستانه پایبند نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس