اسرائیل بزرگترین سرطان است


اسرائیل بزرگترین سرطان است

استاندار رام الله گفت: اسرائیل ”بزرگترین سرطان“ است

اسرائیل بزرگترین سرطان استبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از روزنامه جروزالم پست؛ لیلا غنام این سخنان را در مراسمی بیان کرد که به مناسب ماه ”آگاهی درباره سرطان سینه“ برای زنانی که از سرطان جان سالم به در برده اند یا با این بیماری مبارزه می‌کنند، برگزار شد.
مؤسسه ”دیده بان رسانه‌ای فلسطین“ با انتشار ترجمه سخنرانی غنام تصریح کرد این مقام فلسطینی در مراسم سال ۲۰۱۸ نیز سخنان مشابهی بیان کرده بود.
جروزالم پست ماه فوریه گزارش داد اسرائیل سال ۲۰۱۸، حدود ۲۰ هزار مجوز برای ساکنان فلسطینی کرانه باختری برای استفاده از خدمات درمانی در اسرائیل (فلسطین اشغالی) یا همراهی بیماران دیگر صادر کرد. با وجود این، از ماه مارس این رقم کاهش یافته است، چرا که تشکیلات خودگردان فلسطین به ساکنان خود اجازه دستیابی به خدمات درمانی در اسرائیل (فلسطین اشغالی) نمی‌دهد.
هماهنگی پزشکی بین اسرائیل و تشکیلات خودگردان فلسطین از سال ۱۹۹۵ وجود داشته است. سرطان از جمله بیماری‌هایی است که در اغلب موارد درمان شدنی است.
در سال ۲۰۱۸، از شش هزار بیمار سرطانی فلسطینی در کرانه باختری، ۱۲۰۰ بیمار در بیمارستان‌های سرزمین‌های اشغالی از جمله در شرق قدس درمان شده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا