ساعت هوشمند شیائومی می واچ با سیستم عامل Wear OS رونمایی شد


ساعت هوشمند شیائومی می واچ با سیستم عامل Wear OS رونمایی شد

ساعت هوشمند شیائومی می واچ (Xiaomi Mi Watch) مجهز به سیستم عامل Wear OS معرفی شد. در ادامه با سایر مشخصات ، قابلیت ها و قیمت ساعت شیائومی بیشتر آشنا شوید. کمپانی شیائومی امروز در کنار گوشی جذاب می سی سی 9 پرو خود، از نخستین ساعت هوشمند زیر نظر برند Mi خود پرده برداری... نوشته ساعت هوشمند شیائومی می واچ با سیستم عامل Wear OS رونمایی شد اولین بار...

ساعت هوشمند شیائومی می واچ (Xiaomi Mi Watch) مجهز به سیستم عامل Wear OS معرفی شد. در ادامه با سایر مشخصات ، قابلیت ها و قیمت ساعت شیائومی بیشتر آشنا شوید.

کمپانی شیائومی امروز در کنار گوشی جذاب می سی سی 9 پرو خود، از نخستین ساعت هوشمند زیر نظر برند Mi خود پرده برداری کرد. ساعت هوشمند شیائومی می واچ از قابلیت‌های مهمی بهره‌مند است، تا جایی که شیائومی برای توصیف آن از عبارت «یک گوشی هوشمند کوچک روی مچ دست شما» استفاده کرده است.

ساعت هوشمند شیائومی می واچ با سیستم عامل Wear OS رونمایی شدساعت هوشمند شیائومی می واچ با سیستم عامل Wear OS رونمایی شد

این ساعت هوشمند از یک نمایشگر 1.78 اینچی AMOLED با قابلیت همیشه روشن در بدنه‌ی 44 میلی‌متری بهره می‌برد. قاب پشتی آن از جنس سرامیک بوده و یک دکمه با همراهی یک تاج چرخشی در سمت راست دیوایس برای ناوبری در رابط کاربری آن به کار رفته است. سمت چپ دیوایس نیز یک اسپیکر و میکروفون قرار دارد. در اینجا پشتیبانی از بلوتوث، NFC و eSIM نیز وجود دارد که می‌تواند از این ساعت هوشمند، یک گجت پوشیدنی تمام عیار بسازد.

ساعت هوشمند شیائومی می واچ با سیستم عامل Wear OS رونمایی شدساعت هوشمند شیائومی می واچ با سیستم عامل Wear OS رونمایی شد

Mi Watch اجراکننده‌ی رابط کاربری MIUI شیائومی است که بر پایه‌ی سیستم عامل Wear OS گوگل توسعه پیدا کرده است. این نخستین باریست که یک ساعت ویر او اس را با رابط کاربری سفارشی می‌بینیم. MIUI برای این ساعت بیش از 40 اپلیکیشن پیشفرض و یک فروشگاه اپلیکیشن‌های شخص ثالث را به همراه دارد که توسعه‌دهندگان متفرقه می‌توانند از آن برای عرضه‌ی اپلیکیشن‌های خود استفاده کنند. این دیوایس تمام قابلیت‌های ردیابی تناسب اندام شامل ردیابی شنا را ارائه می‌کند و با تحلیلگر عملکرد Firstbeat نیز سازگار است که می‌تواند داده‌های ضربان قلب شما بر اساس تمرین‌های مختلف ورزشی که انجام می‌دهید را به شما ارائه کند.

ساعت هوشمند شیائومی می واچ با سیستم عامل Wear OS رونمایی شدساعت هوشمند شیائومی می واچ با سیستم عامل Wear OS رونمایی شد

در زیر قاب، تراشه‌ی اسنپدراگون ور 3100 4G حضور دارد که 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی آن را همراهی می‌کنند. شما می‌توانید در حالت 4G روشن و با یک بار شارژ، تا 36 ساعت به صورت مستمر از این ساعت استفاده کنید. شیائومی از یک باتری 570 میلی‌آمپر ساعتی در زیر قاب این ساعت استفاده کرده است که می‌تواند بیشترین تعداد سلول‌های به کار رفته در یک ساعت هوشمند باشد.

هم اکنون این ساعت با قیمت 185 دلاری آماده‌ی ورود به بازار چین شده است و مشخص نیست چه زمانی شاهد حضور آن در بازارهای بین‌المللی باشیم. همچنین، در اینجا یک نسخه‌ی ویژه از آن به نام پریمیوم ادیشن (Premium Edition) با نمایشگر کریستال یاقوت کبود و فریمی از جنس فولاد ضد زنگ نیز وجود دارد که 285 دلار قیمت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس