دستگیری عامل انتشار فراخوان تجمع اعتراض آمیز در کوار


دستگیری عامل انتشار فراخوان تجمع اعتراض آمیز در کوار

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس گفت: فردی که به دنبال مرگ راننده وانت پراید حامل کالای قاچاق، فراخوانی برای برگزاری تجمع اعتراضی در کوار منتشر کرده بود، دستگیر شد.

سرهنگ کاووس محمدی گفت: روز گذشته فراخوانی مبنی بر تجمع اعتراضی در خصوص کشته شدن راننده یک دستگاه وانت پراید حامل کالای قاچاق در جاده کوار-شیراز، در فضای مجازی منتشر شد که شناسایی و دستگیری عامل اصلی به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس فارس، محمدی افزود: بر این اساس ماموران انتظامی با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند محل اختفای عامل انتشار فراخوان تجمع در فضای مجازی را در یکی از محله‌های شهرستان کوار شناسایی کرده و در یک عملیات ضربتی و منسجم او را دستگیر کنند.

معاون اجتماعی پلیس فارس با بیان اینکه متهم از قاچاقچیان عمده و کلان کالا و ارز است، گفت: وی در بازجویی فنی و تخصصی ضمن اظهار ندامت، انگیزه‌اش از انتشار فراخوان را فشار بر مسئولان انتظامی و امنیتی و کاهش کنترل جاده‌ای و تسهیل تردد قاچاقچیان و ایجاد فشار روانی و همسو کردن احساسات جامعه با خودش عنوان کرد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: پلیس با همکاری دستگاه قضائی، با کسانی که قصد تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی را داشته باشند به شدت و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...