رئیس فدراسیون: روسای هیات‌های تکواندو به دنبال افراد توانمند باشند


رئیس فدراسیون: روسای هیات‌های تکواندو به دنبال افراد توانمند باشند

اصفهان- ایرنا- رئیس فدراسیون تکواندو گفت: روسای هیات‌های این رشته ورزشی نباید از افراد توانمند چشم‌پوشی کنند زیرا این عمل، اقدام ضد ملی است که موجب تضعیف تیم ملی تکواندو خواهد شد.

سیدمحمدرضا فولادگر روز سه‌شنبه در مجمع انتخابات هیات تکواندو استان اصفهان افزود: ایجاد همدلی و هم‌افزایی و استفاده از همه ظرفیت‌ها هنر است و روسای هیات‌های ورزشی استان‌ها باید این هنر را داشته باشند.

وی اختلاف نظر و سلیقه در اجرای برنامه‌ها را طبیعی دانست و اظهارداشت: اختلاف نظر در بین پیشکسوتان تکواندو نباید به عامل بازدارندگی تبدیل شود زیرا چنانچه دو دستگی بین پیشکسوتان و مربیان تکواندو به وجود آید موجب خواهد شد تا انرژی و توان آنها به هدر برود.

رئیس فدراسیون تکواندو به برگزاری انتخابات هیات تکواندو اصفهان اشاره و اضافه کرد: امروز یکی از نادرترین انتخابات هیات‌های استانی را در طول سالهایی که مسئولیت فدراسیون تکواندو را برعهده داشتم شاهد بودم زیرا تعداد نامزدها زیاد بود و برنامه‌های مختلفی از سوی آنها ارائه شد.

وی با تقدیر از نامزدهای شرکت کننده در این انتخابات افزود: برخی از این نامزدها در رشته تکواندو تخصص نداشتند و مطمئن هستم که قصد و نیت آنها کمک به این رشته ورزشی بوده است.

فولاد گر اضافه کرد: اما گله‌مندم که چرا تکواندو استان اصفهان درگیر مشکلاتی شد که برخی افراد به صندلی ریاست آن طمع ورزی می‌کنند.

وی آسیب‌شناسی در این‌ خصوص را خواستار شد و گفت: حیف است که تکواندو استان به رغم سابقه درخشان و توانایی بالا دچار مشکلات مختلف شود که بیشتر آن مربوط به دو دستگی در بین نیروهای آن است.

رئیس فدراسیون تکواندو با بیان اینکه انتخابات هیات تکواندو استان اصفهان تمام و رئیس آن برگزیده شد، افزود: رئیس منتخب ، پیشکسوتان و اهالی این رشته ورزشی در استان اصفهان باید شرایطی را فراهم کنند که اختلافها از بین برود و اتحاد و همدلی جایگزین آن شود.

وی به حضور سجاد مردانی در مرحله نهایی مسابقات تکواندو انتخابی المپیک اشاره کرد و گفت: کسب سهمیه المپیک افتخار بزرگی است که نماینده استان اصفهان در آستانه دست یابی به آن قرار دارد و امیدواریم شاهد موفقیت این ورزشکار در بازیهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو باشیم.

فولاد گر در ادامه خواستار توجه هیات تکواندو استان اصفهان به پشتوانه سازی و تربیت قهرمانان بیشتر شد و گفت: دور شدن این استان از پشتوانه سازی باید آسیب شناسی و مورد بررسی قرار گیرد و بر این اساس برنامه ریزی شود.

مجمع انتخابات ریاست هیات تکواندو استان اصفهان روز سه‌شنبه با حضور سید محمدرضا فولادگر رئیس فدراسیون تکواندو برگزار و " شهرام الله‌آبادی به مدت چهار سال به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

اصفهان دارای بیش از ۶۰ هزار تکواندو کار و ۳۰۰ هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی