یک اتفاق جنجالی دیگر در مورد گرت بیل


یک اتفاق جنجالی دیگر در مورد گرت بیل

گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید که نزدیک به یک ماه به دور از میادین بوده، به تیم ملی کشورش دعوت شد. نوشته یک اتفاق جنجالی دیگر در مورد گرت بیل اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

یک اتفاق جنجالی دیگر در مورد گرت بیل

دعوت از گرت بیل مصدوم به تیم ملی ولز!
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | ۱۷:۲۶
یک اتفاق جنجالی دیگر در مورد گرت بیل

گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید که نزدیک به یک ماه به دور از میادین بوده، به تیم ملی کشورش دعوت شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از آاس، یک اتفاق جنجالی دیگر در مورد گرت بیل. ستاره ای که یک ماه است نتوانسته رئال را همراهی کند، از سوی رایان گیگز به تیم ملی کشوش برای دو بازی حیاتی مقدماتی یورو ۲۰۲۰ دعوت شد.

بیل هفته هاست که نتوانسته در تمرینات گروهی رئال حاضر باشد و دیروز هم به کار با توپ و نیز تمرینات بدون توپ در کمپ والدبباس پرداخت ولی از حضور او در تمرینات گروهی خبری نبود.

بیل در آخرین وقفه بازی های ملی و در بازی مقابل کرواسی مصدوم شد و از ۵ اکتبر و بازی با گرانادا دیگر نتوانسته رئال را همراهی کند. او بازی با مایورکا، گالاتاسرای، لگانس و بتیس را از دست داد و به بازی فردا برابر گالاتاسرای هم نخواهد رسید اما این دلیلی برای عدم دعوت او به تیم ملی ولز نبود.

رایان گیگز سرمربی ولز که تیمش دو بازی حساس برابر مجارستان و آذربایجان پیش رو دارد، گرت بیل را در فهرست بازیکنانش قرار داده است و امیدوار است او بتواند روزهای ۱۶ و ۱۹ نوامبر در زمین برای ولز بدرخشد.

این روزها بحث جدایی گرت بیل از رئال و عدم تمایل او برای بازی در این تیم بیش از پیش به گوش می رسد. بسیاری معتقدند که بیل به دلیل اختلاف نظر با زیدان دیگر قصد ندارد برای رئال بازی کند و ژانویه این تیم را ترک خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ورود سرمربی برزیلی-فرانسوی تیم ملی والیبال به ایران + عکس