خوشحالی خاص مهاجم استقلال به سبک ابر قهرمان دنیای کمیک + تصویر


خوشحالی خاص مهاجم استقلال به سبک ابر قهرمان دنیای کمیک + تصویر

دیاباته، مهاجم استقلال، پس از پیروزی تیم خود در بازی امروز مقابل صنعت نفت به تقلید از ابر قهرمان دنیای کمیک خوشحالی کرد.

خوشحالی خاص مهاجم استقلال به سبک ابر قهرمان دنیای کمیک + تصویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شیخ تیدیانه دیاباته، مهاجم باشگاه فوتبال استقلال، بازیکن اهل مالی است. یکی از حواشی قابل توجه بازی امروز تیم استقلال تهران خوشحالی خاص این بازیکن بود که برای بعضی سوال شده بود به چه معنا است.

باید گفت خوشحالی امروز دیاباته در واقع حالتی تقلید شده از یکی از شخصیت‌های ابرقهرمان دنیای مارول به نام پلنگ سیاه (Black Panter) است. داستان این ابرقهرمان ماجرای یک شاه رنگین پوست در یک شهر بسیار پیشرفته است که به دلیل وجود مسائل امنیتی مردم دیگر دنیا قادر به دیدن چنین مکانی نیستند.

به نظر می‌رسد این علامت دیاباته در واقع نشانگر حالت تهاجمی پلنگ سیاه است. در ادامه می‌توانید شباهت حرکات این فوتبالیست با این شخصیت کارتونی را مشاهده کنید:

خوشحالی خاص مهاجم استقلال به سبک ابر قهرمان دنیای کمیک + تصویر

دیاباته امروز موفق به باز کردن دروازه حریف شد و در نهایت تیم استقلال توانست با نتیجه‌ای پرگل از مستطیل سبز خارج شد. این مسابقه بین دو تیم استقلال تهران و تیم صنعت نفت برگزار شد

دیاباته در باشگاه‌های زیادی از جمله باشگاه فوتبال بوردو ، باشگاه فوتبال آژاکسیو، باشگاه فوتبال نانسی و باشگاه فوتبال عثمانلی‌اسپور بازی کرده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !