حضور 210 ناشر در نمایشگاه کتاب کهگیلویه و بویراحمد/برگزاری دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های


حضور 210 ناشر در نمایشگاه کتاب کهگیلویه و بویراحمد/برگزاری دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های

خردمند از برپایی نوزدهمین نمایشگاه استانی کتاب کهگیلویه و بویراحمد با حضور 210 ناشر کشوری و استانی در یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «رضا خردمند» امروز (۱۳ آبان) در نشست هماهنگی و برنامه ریزی برپایی نوزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کهگیلویه و بویراحمد که با حضور سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونین اداره کل و دیگر اعضا برگزار شد، اظهار داشت: نمایشگاه کتاب بزرگ ترین رویداد فرهنگی در هر استان محسوب می شود.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی را یکی از اهداف این نمایشگاه دانست و اضافه کرد: این نمایشگاه از ۱۸ تا ۲۳ آبان ماه جاری در محل مصلی امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) یاسوج پذیرای علاقه مندان به فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

وی از حضور ۲۱۰ ناشر کشوری و استانی در نوزدهمین نمایشگاه استانی کتاب کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: همچنین دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های استان نیز در این نمایشگاه آغاز به کار خواهد کرد.

خردمند با بیان اینکه نمایشگاه کتاب استان علیرغم کمبود منابع مالی برگزار می شود، یادآور شد: برگزاری نمایشگاه کتاب استانی و همچنین جشنواره استانی تئاتر در شهرستان گچساران دو رویداد بزرگ فرهنگی و هنری برای استان محسوب می شوند.

شایان ذکر است، بحث تبلیغات برگزاری نمایشگاه، آئین افتتاحیه، استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی سطح شهر، ساخت تیزر، برنامه ریزی فعالیت های جنبی نمایشگاه، ساعت کار نمایشگاه و ... از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...