حضور فعالان کانون های مساجد استان اردبیل در راهپیمایی یوم الله 13 آبان ماه


حضور فعالان کانون های مساجد استان اردبیل  در راهپیمایی یوم الله 13 آبان ماه

سقاء گفت: فعالان کانون های مساجد استان اردبیل در راهپیمایی یوم الله 13 آبان ماه حضور گسترده ای خواهند داشت و با شعارهای استکبار ستیزی حضور خود را در صحنه های انقلاب به نمایش خواهند گذاشت.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فعالان کانون های مساجد استان اردبیل در راهپیمایی یوم الله 13 آبان ماه حضور گسترده ای خواهند داشت و با شعارهای استکبار ستیزی حضور خود را در صحنه های انقلاب به نمایش خواهند گذاشت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: یوم الله 13 آبان ماه منحصر به یک قشر خاص نیست و همه با حضور خود جنایت های دشمنان در منطقه را محکوم خواهند کرد.

این مقام مسئول اذعان داشت: نوجوانان و جوانان متعهد به انقلاب با حضور در صحنه های انقلاب توطئه های دشمنان را خنثی و آنها را ناامید می کنند.

سقاء ادامه داد: شعارهای استکبارستیزی به ویژه «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را بلندتر از هرزمان دیگر فریاد خواهیم زد تا جنایت های استکباری آنها بیش از پیش نمایان تر شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: راهپیمایی های انقلابی ملت ایران هر ساله نشانه اقتدار در برابر دشمنان اسلام و انقلاب است و با حضور میلیونی در این راهپیمایی وحدت و انسجام ملی خود را حفظ خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: عناد دشمنان با ملت ایران همیشگی است و در طول تاریخ ثابت کرده اند که با ملت ایران دشمنی دارند و دست از این حرکت های شیطانی بر نخواهند داشت.

پایان پیام/365

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل