قیمت انواع روکش صندلی خودرو در بازار (15 آبان 98) + راهنمای خرید


قیمت انواع روکش صندلی خودرو در بازار (15 آبان 98) + راهنمای خرید

عصر خودرو- روکش صندلی از جمله مواردی است که بیشتر صاحبان خودرو به سراغ آن می‌روند به خصوص افرادی که وسواس بیشتری دارند.

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از گسترش نیوز ، شاید طراحی ظاهری خودرو اهمیت زیادی داشته باشد اما وضعیت کابین و زیبایی آن بسیار مهم است چرا که سرنشینان و راننده بیشترین زمان خود را داخل خودرو صرف می‌کنند. ضمن این که می‌توانید طراحی داخلی به خصوص در بخش روکش‌های صندلی را با سلیقه خود انتخاب کنید. اما در مورد خرید روکش صندلی باید به یک سری نکات دقت کرد.

انتخاب جنس روکش

یکی از موارد مهم انتخاب جنس روکش است که در انواع چرم یا پارچه در بازار وجود دارد. هر کدام از این نوع روکش‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند و تا حدودی انتخاب آنها به سلیقه نیز برمی‌گردد. مزیت روکش‌های پارچه‌ای این است که تنوع رنگ بسیار گسترده تری نسبت به روکش‌های چرمی دارد ضمن این که به طور کلی این نوع روکش‌ها از دوام بالاتری نیز برخوردار هستند. یکی دیگر از مزایای روکش‌های پارچه‌ای این است که در هنگام نشستن روی آنها مانند روکش‌های چرمی عرق نخواهید کرد.

در مقابل روکش‌های چرمی نیز مزایایی دارند و جوانان بیشتر آنها را می‌پسندند. این نوع روکش‌ها از لحاظ تمیز کردن در جایگاه بالاتری نسبت به روکش‌های پارچه‌ای قرار می‌گیرند بنابراین اگر صاحب فرزند به خصوص کم سن و سال هستید استفاده از این نوع روکش‌ها مناسب تر است.

تشخیص کیفیت

در هنگام خرید روکش، آنها را به دقت نگاه کنید و سعی کنید مدل هایی که دارای دوخت‌های ریزتر هستند را خریداری کنید البته این مورد برای روکش‌های پارچه‌ای است و برای روکش‌های چرمی نیز با دست زدن به چرم آنها تا حدودی می‌توانید کیفیت را تشخیص دهید.

روکش‌های زیپ‌دار

در مورد نحوه نصب نیز برخی از روکش‌ها به صورت کشی، برخی چسبی و بعضی از آنها نیز به صورت زیپ‌دار هستند. بهتر است سراغ نمونه‌های زیپ‌دار بروید چرا که باز و بسته کردن آنها برای شست‌و‌شو نیز آسان‌تر است. در ادامه گزارش نرخ روکش صندلی برای برخی از خودروهای موجود در بازار به صورت جدول آورده شده است.

قیمت انواع روکش صندلی خودرو در بازار (15 آبان 98) + راهنمای خرید

دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معشوق