شهرداری اردبیل به سامانه هوشمند 137 مجهز شد
منبع خبر /
مهر /
اردبیل /
15-08-1398
منبع خبر
/
مهر /
اردبیل
اردبیل - شهردار اردبیل از مجهز شدن نهاد شهرداری به سامانه هوشمند 137 خبر داد و گفت: این سامانه با هدف پیگیری سریع مطالبات و پاسخگویی به شهروندان راه اندازی شده است.
به گزارش خبرنگار مهر، حمید لطف اللهیان پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم رونمایی از سامانه هوشمند ۱۳۷ در شهرداری اردبیل عنوان کرد: با توجه به گستردگی فعالیتهای شهرداری سامانه هوشمند ارتباطی ۱۳۷ در اردبیل راه اندازی شد تا به سرعت به معضلات و مشکلات شهروندان رسیدگی شود.
وی با بیان اینکه این درگاه الکترونیکی به بیش از ۵۰۰ عنوان خدماتی از جمله بخش آسفالت، سد معبر، آبگرفتگی، آتش نشانی، ساخت و ساز غیرمجاز و ... تقسیم بندی شده و قابل افزایش است، گفت: شهروندان میتوانند با نصب این برنامه بر روی گوشیهای هوشمند خود هر گونه اختلال در خدمات شهری را گزارش دهند تا پیامها بصورت خودکار به واحد مربوطه ارسال و پیگیری شود.
شهردار اردبیل با تاکید بر مشارکت مردمی در مجموعه مدیریت شهری، یادآور شد: زمانی که درخواستها و مطالبات مردم هوشمند شود برنامه ریزی شهری و اجرای پروژهها نیز برمبنای مطالبات شهروندان با سرعت بیشتری اجرایی خواهد شد.
لطف اللهیان عنوان کرد: ثبت تصاویر به همراه مشخصات جغرافیایی، قابلیت نمایش وضعیت پیگیری شکایات و درخواستها از جمله قابلیتهای این سامانه هنوشمند است.
وی افزود: سامانه هوشمند ۱۳۷ فرصتی برای مشارکت شهروندان در داشتن شهری هوشمند و زیست محور است که مسیر ارتباطی شهروندان با شهرداران را تسهیل میکند.
لطفاللهیان ادامه داد: علاوه بر ملاقاتهای عمومی شهردار با شهروندان در چهارشنبههای هر هفته، ملاقات مردمی مدیران مناطق پنج گانه نیز دوشنبههای هر هفته ساعت ۱۶ در لیست برنامهها قرار گرفته و شهروندان میتوانند در زمان مذکور با مراجعه به دفتر مدیران مناطق پنجگانه شهرداری مشکلات خود را مطرح کنند.
به گزارش خبرنگار مهر، حمید لطف اللهیان پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم رونمایی از سامانه هوشمند ۱۳۷ در شهرداری اردبیل عنوان کرد: با توجه به گستردگی فعالیتهای شهرداری سامانه هوشمند ارتباطی ۱۳۷ در اردبیل راه اندازی شد تا به سرعت به معضلات و مشکلات شهروندان رسیدگی شود.
وی با بیان اینکه این درگاه الکترونیکی به بیش از ۵۰۰ عنوان خدماتی از جمله بخش آسفالت، سد معبر، آبگرفتگی، آتش نشانی، ساخت و ساز غیرمجاز و ... تقسیم بندی شده و قابل افزایش است، گفت: شهروندان میتوانند با نصب این برنامه بر روی گوشیهای هوشمند خود هر گونه اختلال در خدمات شهری را گزارش دهند تا پیامها بصورت خودکار به واحد مربوطه ارسال و پیگیری شود.
شهردار اردبیل با تاکید بر مشارکت مردمی در مجموعه مدیریت شهری، یادآور شد: زمانی که درخواستها و مطالبات مردم هوشمند شود برنامه ریزی شهری و اجرای پروژهها نیز برمبنای مطالبات شهروندان با سرعت بیشتری اجرایی خواهد شد.
لطف اللهیان عنوان کرد: ثبت تصاویر به همراه مشخصات جغرافیایی، قابلیت نمایش وضعیت پیگیری شکایات و درخواستها از جمله قابلیتهای این سامانه هنوشمند است.
وی افزود: سامانه هوشمند ۱۳۷ فرصتی برای مشارکت شهروندان در داشتن شهری هوشمند و زیست محور است که مسیر ارتباطی شهروندان با شهرداران را تسهیل میکند.
لطفاللهیان ادامه داد: علاوه بر ملاقاتهای عمومی شهردار با شهروندان در چهارشنبههای هر هفته، ملاقات مردمی مدیران مناطق پنج گانه نیز دوشنبههای هر هفته ساعت ۱۶ در لیست برنامهها قرار گرفته و شهروندان میتوانند در زمان مذکور با مراجعه به دفتر مدیران مناطق پنجگانه شهرداری مشکلات خود را مطرح کنند.
کد خبر 4764973
حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل
برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!