رویکرد جدید گروه‌های جهادی؛ فعالیت پژوهش محور


رویکرد جدید گروه‌های جهادی؛ فعالیت پژوهش محور

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی گفت: رویکرد گروه‌های جهادی تغییر یافته و براساس پژوهش فعالیت‌ها انجام می‌شود.ز

رویکرد جدید گروه‌های جهادی؛ فعالیت پژوهش محوربه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، صادق مفرد مسئول سازندگی بسیج دانشجویی در مراسم رونمایی از بسته پژوهشی که شب گذشته در سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد گفت: بسته پژوهشی دو سال زمان برده که به صورت تیمی ۲۵ نفر درگیر پژوهش و طراحی آن بود و به نوعی شکل گیری این پژوهش به صورت تیمی بوده است. برای مخاطبانی که می‌خواهند این پژوهش به دستشان برسد باید دانشجویان جهادی اطلاع رسانی کند که اگر منطقه‌ای بخواهد رشد پیدا کند براساس این پژوهش‌ها باشد.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی افزود: مطالعاتی که دانشجویان جهادی داشتند در این پژوهش آمده و تجربه فقط تجربه ۲۵ نفره نیست گروه‌های جهادی وزن گرفته اند و دو دهه از تشکیل این گروه‌ها می‌گذرد فراگیری اتفاق افتاده و فعالیت‌های جهادی افزایش یافته و به قشر خاصی اختصاص ندارد یک گروه می‌تواند مشکلات و مسائل را بررسی کند.

مفرد تاکید کرد: فعالیت‌های که گروه‌های مختلف جهادی انجام می‌دهند عموما در استان‌ها براساس همین رویکرد است امسال ۱۸ استان را کار شناسایی انجام دادیم و برهمین منوال آموزش‌هایی داشتیم براین اساس این جزوات به دست گروه‌های جهادی داده می‌شود تا بتوانند ورود خوبی در این زمینه داشته باشند سازمان بسیج دانشجویی نیز اهتمام به چاپ این محتوا‌های جهادی داشته است.

او در پایان گفت: معاونت سازندگی بسیج دانشجویی که شکل گرفت گروه‌های جهادی قوام پیدا کردند و سازمان بسیج دانشجویی نیزاز حالت جزیره‌ای خارج شده و کار‌های بزرگی در حال انجام است معاونت‌های مختلف سازمان مانند معاونت پژوهشی و فناوری، گفتمان سازی و مطالبه گری و عملیات جهادی همبستگی خوبی با هم دارند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت