ادامه روند گلزنی ستاره سرخپوشان !


ادامه روند گلزنی ستاره سرخپوشان !

الکس اوکسلید چمبرلین، ستاره لیورپول که دیشب در دیدار مقابل خنک گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر رساند در هفته‌های اخیر روند رو به رشد قابل توجهی داشته و برای تیمش گلهای مهمی زده است. نوشته ادامه روند گلزنی ستاره سرخپوشان ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

ادامه روند گلزنی ستاره سرخپوشان !

ادامه روند گلزنی اوکسلید چمبرلین برای لیورپول
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۰
ادامه روند گلزنی ستاره سرخپوشان !

الکس اوکسلید چمبرلین، ستاره لیورپول که دیشب در دیدار مقابل خنک گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر رساند در هفته‌های اخیر روند رو به رشد قابل توجهی داشته و برای تیمش گلهای مهمی زده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیورپول دیشب در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا در خانه‌اش آنفیلد به مصاف تیم بلژیکی خنک رفت. با اینکه شاگردان کلوپ خیلی زود با گل واینالدوم از حریف پیش افتادند ولی با گلی که در دقیقه ۴۰ دریافت کردند نیمه اول را با تساوی به رختکن رفتند. اما هشت دقیقه از شروع نیمه دوم نگذشته بود که الکس اوکسلید چمبرلین نگرانی‌های کلوپ و لیورپولی‌ها را برطرف کرد تا گل دوم تیمش را به ثمر برساند. بازی با همین نتیجه ۲-۱ به سود مرسی‌سایدی‌ها به پایان رسید تا گل اوکسلید به گل پیروزی‌بخش لیورپول تبدیل شده و او را به مرد اول این میدان تبدیل کند.

چمبرلین در هفته‌های اخیر روند رو به رشد قابل توجهی را پشت سر می‌گذارد و در بازی‌های مهم برای تیمش لیورپول گلزنی کرده است. به نظر می‌رسد او به اعتماد کلوپ پاسخ مثبت داده و حالا به یکی از ستاره‌‌های مهم این تیم تبدیل شده است.

گذشته از درخشش اوکسلید در بازی دیشب، درخشش قبلی او به دیدار دراماتیک و پرحاشیه لیورپول و آرسنال در جام اتحادیه برمی‌گردد. در دیدار عجیب و غریب دو تیم در آنفیلد که در وقتهای قانونی با تساوی ۵-۵ به پایان رسید و لیورپولی‌ها موفق شدند در ضربات پنالتی حریف را ۵-۴ مغلوب کرده و در نهایت با نتیجه ۱۰-۹ به پیروزی برسند الکس اوکسلید چمبرلین یکی از گلزنان لیورپول بود.

اوکسلید در بازی به یادماندنی لیورپول مقابل آرسنال در دقیقه ۵۸ گل زیبایی وارد دروازه توپچی‌ها کرد تا تیمش که تا آن لحظه ۴-۲ از حریف عقب افتاده بود فاصله‌اش را با آرسنال یک گل کمتر کند.

درخشش و گلزنی اوکسلید در هفته‌های اخیر تنها به این دو بازی لیورپول خلاصه نمی‌شود. او در بازی رفت شاگردان کلوپ مقابل خنک که دو هفته قبل در بلژیک و در خانه این تیم برگزار شد هم دو بار دروازه بلژیکی‌ها را باز کرد تا نقش مهمی در پیروزی ۴-۱ مرسی‌سایدی‌ها داشته باشد. چمبرلین در آن دیدار خیلی زود و در دقیقه ۲ گلزنی کرد تا لیورپول با روحیه بالا به بازی ادامه دهد. پس از آن هم او در دقیقه ۵۷ دومین گل خودش و لیورپول را به ثمر رساند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس