دلیل برد دورتموند مقابل اینتر


هوملس: در نیمه دوم اجازه ندادیم اینتر نفس بکشد! متس هوملز، مدافع آلمانی دورتموند، معتقد است که این تیم شایسته پیروزی برابر اینتر بوده است. به گزارش ورزش سه ، دورتموند دیشب در یک دیدار تماشایی و در حالی که تا پایان نیمه اول با دو گل از حریف خود عقب بود، در نهایت موفق شد با نتیجه 3-2 حریف قدرتمند خود را شکست دهد تا شانس این تیم برای صعود...

دلیل برد دورتموند مقابل اینتر

هوملس: در نیمه دوم اجازه ندادیم اینتر نفس بکشد!
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۸ | ۱۷:۱۵
دلیل برد دورتموند مقابل اینتر

هوملس: در نیمه دوم اجازه ندادیم اینتر نفس بکشد!
متس هوملز، مدافع آلمانی دورتموند، معتقد است که این تیم شایسته پیروزی برابر اینتر بوده است.

به گزارش “ورزش سه”، دورتموند دیشب در یک دیدار تماشایی و در حالی که تا پایان نیمه اول با دو گل از حریف خود عقب بود، در نهایت موفق شد با نتیجه ۳-۲ حریف قدرتمند خود را شکست دهد تا شانس این تیم برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا افزایش پیدا کند.

متس هوملز، مدافع باتجربه دورتموند، پس از پیروزی این تیم مقابل اینتر گفت: “ما در نیمه اول هم خوب بازی کردیم اما نتوانستیم فرصت های خود را تبدیل به گل کنیم. در سمت مقابل اما اینتری ها فرصت طلب ظاهر شدند و هر دو فرصت گلزنی خود را تبدیل به گل کردند. در بین دو نیمه در رختکن تصمیم گرفتیم که همان سبک بازی در نیمه اول را در نیمه دوم نیز ادامه دهیم تا با ایجاد فشار بیشتر روی دروازه اینتر، فرصت‌های گلزنی بیشتری خلق کنیم که در این امر نیز فوق العاده موفق بودیم.”

هوملس در ادامه گفت: ” ما در نیمه دوم اجازه نفس کشیدن به حریف ندادیم. به نظر من یک بازی بسیار فوق‌العاده را در این نیمه به نمایش گذاشتیم و کاملاً شایسته پیروزی بودیم.”

متس هوملس بروسیا دورتموند

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دورتموند دیشب در یک دیدار تماشایی و در حالی که تا پایان نیمه اول با دو گل از حریف خود عقب بود، در نهایت موفق شد با نتیجه ۳-۲ حریف قدرتمند خود را شکست دهد تا شانس این تیم برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا افزایش پیدا کند. متس هوملس مدافع باتجربه دورتموند، پس از پیروزی این تیم مقابل اینتر گفت:

“ما در نیمه اول هم خوب بازی کردیم اما نتوانستیم فرصت های خود را تبدیل به گل کنیم. در سمت مقابل اما اینتری ها فرصت طلب ظاهر شدند و هر دو فرصت گلزنی خود را تبدیل به گل کردند. در بین دو نیمه در رختکن تصمیم گرفتیم که همان سبک بازی در نیمه اول را در نیمه دوم نیز ادامه دهیم تا با ایجاد فشار بیشتر روی دروازه اینتر، فرصت‌های گلزنی بیشتری خلق کنیم که در این امر نیز فوق العاده موفق بودیم.”

هوملس در ادامه گفت:

” ما در نیمه دوم اجازه نفس کشیدن به حریف ندادیم. به نظر من یک بازی بسیار فوق‌العاده را در این نیمه به نمایش گذاشتیم و کاملاً شایسته پیروزی بودیم.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟