شیائومی Mi Note 10 از راه رسید؛ نسخه جهانی شیائومی Mi CC9 پرو


رسانه کلیک – شرکت شیائومی چندی پیش از نسخه جهانی Mi CC9 پرو رونمایی کرد. این گوشی پنج دوربینه که شیائومی Mi Note 10 نام دارد، از اواسط ماه نوامبر در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. شرکت شیائومی روز گذشته از گوشی پنچ دوربینه خود یعنی Mi CC9 پرو رونمایی کرد (شیائومی Mi CC9 […] نوشته شیائومی Mi Note 10 از راه رسید؛ نسخه جهانی شیائومی Mi CC9 پرو...

رسانه کلیک – شرکت شیائومی چندی پیش از نسخه جهانی Mi CC9 پرو رونمایی کرد. این گوشی پنج دوربینه که شیائومی Mi Note 10 نام دارد، از اواسط ماه نوامبر در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

شرکت شیائومی روز گذشته از گوشی پنچ دوربینه خود یعنی Mi CC9 پرو رونمایی کرد (شیائومی Mi CC9 Pro با دوربین اصلی پنج گانه معرفی شد). حال نسخه جهانی این محصول یعنی شیائومی Mi Note 10 نیز در معرض دید عموم قرار گرفته است. همچنین شاهد انتشار تیزر تبلیغاتی نسخه پرو در رسانه های مختلف هستیم که سنسور 108 مگاپیکسلی آن به لنز 8P مجهز شده و نسبت به نسخه معمولی، ظرفیت حافظه بیشتری دارد.

شیائومی Mi Note 10 دارای نمایشگر سوپر امولد 6.47 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس است و از حسگر اثر انگشت درون صفحه ای بهره می گیرد. شیائومی اظهار داشته که این سنسور جدید اندازه کوچکتری نسبت به نسل های قبلی داشته و فضای کمتری را اشغال می کند. در بالای صفحه نیز یک بریدگی قطره ای شکل دیده می شود که محل قرار گیری سنسور سلفی 32 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 است.

شیائومی Mi Note 10 از راه رسید؛ نسخه جهانی شیائومی Mi CC9 پرو

شیائومی Mi Note 10 از راه رسید؛ نسخه جهانی شیائومی Mi CC9 پرو

در پنل پشتی نیز یک دوربین پنج گانه بسیار قوی تعبیه شده است. سنسور اصلی و 108 مگاپیکسلی این دوربین از نوع ایزوسل Bright HMX بوده که به لنز 7P مجهز شده و اندازه آن به 1/1.33 اینچ می رسد. سنسور تله فوتوی 5 مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال 5 برابر، سنسور 12 مگاپیکسلی با قابلیت بزرگنمایی 2 برابر، سنسور واید 20 مگاپیکسلی و یک ماکرو لنز کوچک نیز سنسور اصلی را همراهی می کنند. قابلیت Night Mode 2.0 نیز امکان ثبت تصاویر با کیفیت و دقیق را برای کاربران فراهم می آورد. البته این ویژگی به زودی از طریق بروزرسانی OTA برای سنسور اولترا واید فعال خواهد شد.

شیائومی Mi Note 10 از راه رسید؛ نسخه جهانی شیائومی Mi CC9 پرو

شیائومی Mi Note 10 از راه رسید؛ نسخه جهانی شیائومی Mi CC9 پرو

گوشی جدید به 6 گیگابایت حافظه رم و چیپست اسنپدراگون 730G مجهز شده است. نسخه دیگر این دستگاه که به طور انحصاری در اروپا عرضه می شود، دارای حافظه 128 گیگابایتی بوده و از کارت حافظه میکرو SD نیز پشتیبانی می کند. یک باتری 5260 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 30 وات نیز وظیفه تامین انرژی این محصول را بر دوش می کشد. شیائومی Mi Note 10 قابلیت پشتیبانی از شارژ بی سیم را ندارد، اما می توان به وسیله سنسور مادون قرمز آن لوازم الکترونیکی دیگر را کنترل کرد.

اسمارت فون جدید شیائومی از اواسط ماه نوامبر و با رنگ های سبز، مشکی و سفید در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. Mi Note 10 معمولی با قیمت 549 دلار به فروش می رسد، حال آنکه قیمت در نظر گرفته شده برای نسخه پرو برابر با 649 دلار است.

Source: gsmarena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی