حضور رییس جمهوری در جمع مردم یزد، تجسم همدلی دولت و مردم است


حضور رییس جمهوری در جمع مردم یزد، تجسم همدلی دولت و مردم است

یزد- ایرنا- استاندار یزد گفت: حضور و سخنرانی رییس جمهوری در جمع مردم استان در روز یکشنبه هفته آینده، تجسم وحدت و همدلی میان دولت و مردم و در مسیر تقویت نظام و انقلاب است.

"محمد علی طالبی" شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح برخی مباحث از سوی کسانی که هدفشان ایجاد فاصله میان دولت و ملت است، راه به جایی نمی‌برد و این گونه حواشی برای مردم فرهیخته استان یزد، موضوعیت ندارد.

وی اظهار داشت: دشمنان ملت ایران در سال‌های پس از پیروزی انقلاب و به خصوص سال‌های اخیر تلاش زیادی برای ایجاد فاصله میان مردم با حاکمیت و دولت به‌کار گرفته‌اند، اما بصیرت و هوشیاری مردم حربه‌های آنان را بی اثر کرده و با تلاش و همدلی میان ملت و دولت از مشکلات ناشی از تحریم‌های ظالمانه آمریکا نیز جامعه عبور کرده و آثار کاهش اثرات جنگ اقتصادی دشمن در حال آشکار شدن است.

استاندار یزد ضمن دعوت از احاد مردم استان برای حضور در آیین دیدار و سخنرانی دکتر روحانی در میدان تاریخی امیرچخماق شهر یزد ، ابراز امیدواری کرد که دستاوردهای سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان سرعت توسعه را شتاب دوچندانی ببخشد.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده دومین سفر رییس جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید روز یکشنبه هفته آتی 19 آبان ماه به یزد انجام می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس