همایش کشوری رینوپلاستی در کرمانشاه آغاز شد


همایش کشوری رینوپلاستی در کرمانشاه آغاز شد

کرمانشاه- ایرنا- نخستین همایش کشوری «رینوپلاستی» (جراحی زیبایی عمل بینی) به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه روز پنجشنبه در بیمارستان امام رضا (ع) این شهر آغاز شد.

مدیر گروه گوش و حلق و بینی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و دبیر اجرایی سمینار در گفت وگو با ایرنا، اظهار داشت: این همایش امروز و فردا در سرسرای همایش های بیمارستان امام رضا کرمانشاه برگزار می‌شود.

دکتر منوچهر فاضلی افزود: سمینار توسط انجمن راینولوژی ایران و با حضور متخصصین گوش و حلق و بینی، جراحی پلاستیک و فک و صورت و اساتید برجسته از دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی و دانشگاه‌های مطرح کشور برگزار شده است.

وی، هدف از برگزاری این سمینار را ارتقاء سطح علمی و تبادل تجربیات اساتید و دستیاران، آشنایی با توانمندی‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و بررسی آخرین روند و روش‌ها و تکنولوژی‌ها در زمینه رینوپلاستی عنوان کرد.

به گفته دبیر همایش، در این رویداد علمی حدود ۳۱ سخنرانی کلیدی آموزشی، ۲ عمل جراحی به صورت زنده توسط اساتید پیشکسوت و ۲ بخش تخصصی برگزار خواهد شد.
استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه در مجموع ۱۷ بیمارستان دولتی دارد که از این تعداد هفت بیمارستان در کلانشهر یک میلیون نفری کرمانشاه و مابقی در شهرستان‌ها واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جذاب ترین بازیگران سینما که کراش همه اند + 16 استایل ترند و مدلینگی که ایسنتاگرام را تر...