ماوریک وینالس: برای شکست مارکز تغییر استراتژی دادم


موتوجی‌پی ایران – ماوریک وینالس برای شکست دادن مارک مارکز در موتوجی‌پی مالزی 2019 مجبور به تغییر تاکتیک و استراتژی نسبت به مسابقه استرالیا شد. وی در حالی پیروز این مسابقه شد و جلوتر از مارکز به کار خود پایان داد که در مسابقه قبل در جزیره فیلیپ استرالیا در دورهای پایانی زمین خورد و حتی سکوی مسابقه را هم از دست داد. وینالس عملکرد بسیار خوب خود در...

موتوجی‌پی ایرانماوریک وینالس برای شکست دادن مارک مارکز در موتوجی‌پی مالزی 2019 مجبور به تغییر تاکتیک و استراتژی نسبت به مسابقه استرالیا شد.

وی در حالی پیروز این مسابقه شد و جلوتر از مارکز به کار خود پایان داد که در مسابقه قبل در جزیره فیلیپ استرالیا در دورهای پایانی زمین خورد و حتی سکوی مسابقه را هم از دست داد.

وینالس عملکرد بسیار خوب خود در کل گرندپری مالزی را در مسابه نیز ادامه داد و در همان ابتدا خود را به رده اول رساند اما نکته بسیار جالب برای او این بود که مارک مارکز در دور سوم پشت سر وی در جایگاه دوم قرار داشت. مارکز که از رده یازدهم استارت زده بود با شروعی فوق‌العاده و بدون معطلی خود را به جلوی پیست رساند تا شانس خود را برای این مسابقه نیز امتحان کند.

ماوریک در این باره گفت:

این دفعه مقداری برتری [زمانی] در جیب خودم نگه داشتم تا در صورت بازگشت مارکز از آن استفاده کنم. صادقانه بگویم بسیار خوشحالم، به این دلیل که توانستیم به خوبی کل آخر هفته را مدیریت کنیم و بالاخره من توانستم در ابتدای مسابقه خوب باشم و برای جایگاهم بجنگم.

برای مسابقات زیادی من در حال تلاش برای کسب برد بوده‌ام و امروز این شانس را داشتم و به سرانجام رساندمش، پس باید به کل تیم تبریک بگویم، به یاماها و تمام افرادی که همیشه از من حمایت می‌کنند. ما مواقع بسیاری به موتورمان برای پیروزی اعتماد کردیم و امروز جوابش را گرفتیم.

وقتی شما در تیم اصلی یک کارخانه موتورسواری می‌کنید تعداد قطعات بسیاری زیادی برای تست و ارتقا در طول فصل دارید. پس در این شرایط بسیار پیچیده است که همیشه یک موتور را در شرایط ثابت نگه دارید و سعی کنید خودتان پیشرفت کنید. از نیمه فصل من همان موتور را حفظ کردم و سعی در پیشرفت خودم داشتم. حتی اگر قطعات جدیدی وجود داشت که عملکرد موتور را بهتر می‌کرد من با همان قطعات قدیمی به کارم ادامه می‌دادم. این کاری است که برای درک بهتر موتور انجام دادیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر