گل‌محمدی: امیدوارم بازیکنان شرایط خوب رسیدن به صدر جدول را درک کنند


گل‌محمدی: امیدوارم بازیکنان شرایط خوب رسیدن به صدر جدول را درک کنند

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو می‌گوید دلیلی وجود ندارد که حریف آن‌ها به خاطر مشکلات مالی دچار افت شود.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو می‌گوید دلیلی وجود ندارد که حریف آن‌ها به خاطر مشکلات مالی دچار افت شود.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از ایسنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پارس جنوبی جم اظهار کرد: مقابل تیمی خوب باید رقابت کنیم، چند بازی آخر پارس را دیدیم و می‌دانیم که منسجم و پرتلاش هستند. به نظرم یکی از بازی‌های سخت‌مان در این دوره از رقابت‌ها، مقابل پارس خواهد بود.

او افزود: یک بازی خانگی داریم که می‌خواهیم کنار هواداران پیروز باشیم. باید همه بدانند و حس کنند که برای برد به میدان آمده‌ایم. امیدوارم بازیکنان این شرایط خوب برای رسیدن به صدر جدول را درک کنند و انگیزه بالایی داشته‌ باشند. امیدوارم در حضور هواداران به پیروزی برسیم. نیاز مبرمی به حضور آنان در ۲ بازی خانگی آتی داریم.

گل‌محمدی تصریح کرد: نیاز به انرژی خوب از سوی هواداران و درک حساسیت بازی از سوی بازیکنان داریم. کار سختی در پیش داریم و امیدوارم همه با تمام وجودشان بازی کنند تا هواداران خوشحال به خانه‌ها برگردند.

سرمربی شهرخودرو درباره غایبان تیمش گفت: محروم نداریم و فقط ۲ مصدوم داریم. آقاجانپور و زامهران را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. البته از هفته آتی هم‌ فکر می‌کنم که آن‌ها به اردوی تیم ملی امید خواهند رفت.

گل‌محمدی گفت: درست است که استرس بازی‌های آتی بالا است، اما باید این شرایط را کنترل کنیم و از استرس خارج شویم تا با استفاده از فاکتور بدنی و آمادگی، به پیروزی برسیم.

او درباره مشکلات مالی حریف گفت: دلیلی ندارد که آن‌ها به خاطر این مشکلات افت کنند، در بازی‌های قبلی مقابل تیم‌های بزرگ به میدان رفتند و عالی کار کردند. با انگیزه زیادی به مصاف ما می‌آیند و می‌خواهند از مشهد امتیاز بگیرند. امیدوارم بتوانیم از پس این حریف برآییم.

گل‌محمدی درباره تیم‌هایی که با تفکر دفاعی به میدان می‌آیند، افزود: اکثر تیم‌هایی که به مشهد می‌آیند اول به گل‌ نخوردن فکر می‌کنند. باید از کناره‌ها استفاده کنیم و به بازی سرعت دهیم تا بتوانیم بازی خودمان را به حریف دیکته کنیم. اگر به بازی سرعت دهیم می‌توانیم هم از عمق و هم از کناره‌ها استفاده کنیم.

1870

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !