زیباترین ساعت‌های دنیا


ساعت‌های لوکس در کنار جواهرات و ماشین‌های تک بخشی از سبک زندگی تجملاتی هستند. شایان توجه است که هزینه برخی از ساعت‌های مچی (https://ashraafi.com/) از اتومبیل‌های...

ساعت‌های لوکس در کنار جواهرات و ماشین‌های تک بخشی از سبک زندگی تجملاتی هستند. شایان توجه است که هزینه برخی از ساعت‌های مچی از اتومبیل‌های لوکس بیشتر است؛ و این هم تعجب آور نیست، زیرا برخی از این ساعت‌ها یک شاهکار محسوب می‌شوند، مانند موزه‌ای که زیبایی خارق العاده‌ای را به نمایش می‌گذارد.
شاید طرفداران دنیای ساعت مچی علاقمند باشند درباره کیفیت این ساعت‌های خارق العاده کسب اطلاع کنند. با هم در این برگه با تعدادی از زیباترین ساعت‌ها آشنا می‌شویم.

دابل توربیلون ویژن ۳۰ درجه
زیباترین ساعت‌های دنیا


یک ساعت لوکس خوش سیما از Greubel Forsey. ساعت دابل توربیلن ۳۰ درجه در سال ۲۰۰۶ تولید شد و یک کرونوگراف با طلای سفید بوده که یک توربیلن دوبل نیز دارد و حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار دلار قیمت گذاری شده است.

ساعت لوکس آرنا متاسونیک

مارک ساعت Gerlad Genta برای کلکسیون ساعت‌های مدل دار اش زبانزد است. ساعت نیو آرنا متاسونیک یک ساعت فوق پیچیده است که به برند ساعت خود کمی طعم موسیقایی داده است. این ساعت ابتدا در سال ۱۹۹۴ تولید شد و از آن زمان مدام در حال بهبود و پیشرفت بوده است. قاب این ساعت لوکس ۴۶ میلیمتر بوده و از جنس تیتانیوم و دیگر آلیاژ‌های فلزی است که صدای تولید شده از داخل ساعت را تقویت می‌کنند. تنها ۱۰ نمونه از این ساعت موجود است، و ساعت جرالد گنتا متاسونیک شاید یکی از گران‌ترین ساعت‌های جهان باشد با ارزش حدود ۹۰۰ هزار دلار.
زیباترین ساعت‌های دنیا
زیباترین ساعت‌های دنیا
ساعت لوکس بولگاری سرپنتی Bvlgari Serpenti
شرکت بولگاری از اواخر قرن ۱۹ میلادی شروع به تولید ساعت‌های گران قیمت کرد. مدل ساعت مچی لوکس بولگاری سرپنتی یک مچ بند به شکل مار چنبر زده است، و به مناسبت ۱۲۵ مین سالگرد تاسیس شرکت بولگاری توسط اساتید بولگاری تولید شد. طول نهایی مچ بند از جنس طلای صورتی ۵ متر است. قاب برق انداخته شده‌ی ساعت با ۱۸ قیراط طلا پوشیده شده و ۳۸ قطعه الماس جمعاً ۰.۲۹ قیراط دور آن آرایش داده شده اند. عقربه‌های ساعت طلاکاری شده و شماره‌های رومی دارند.
زیباترین ساعت‌های دنیا


ساعت رولکس اویستر (صدف) بینهاید دیت جاست خانم

کلکسیون زیبای ساعت رولکس بنام صدف بینهایت دیت جاست خانم (Oyster Perpetual Date Just Lady) در بازل ورلد ۲۰۱۰ (نمایشگاه ساعت سوئیس) ارائه شد. قاب شماره‌های با رنگ متفاوت، از خاکستری گرفته تا شکلاتی، حلقه‌ی مخروطی شکل مرصع شده با ۲۴ تا ۴۶ بریلیان چشمک زن و روی ساعت ۶ اش با جواهر پر شده است. تازه، لعاب داده شده، و بینهایت خوش سیما، این ساعت زنانه به شیوایی استایل مناسب زن‌ها را به نمایش میگذارد و همه‌ی خانم‌ها خواهانش هستند. اگر خانم‌ها به ساعت صفحه مشکلی علاقمند باشند، شاید در مارک رادو بتوانند چیزی به زیبایی این ساعت، ولی با قیمت کمتر پیدا کنند. شاید ساعت رادو مدل Rado Jubbile ۱۵۲ بتواند با ساعت رولکس اویستر در زیبایی رقابت کند.



زیباترین ساعت‌های دنیا
زیباترین ساعت‌های دنیا
شانل جی ۱۲ مارین دایور (Chanel J۱۲ Marine Diver)

شرکت مد شانل در بازل ورلد ۲۰۱۰ یک ساعت لوکس جدید معرفی کرده است. مدل جی ۱۲ مارین دایور (غواص دریایی). این ساعت از سرامیک فناوری نوین ساخته شده و پوشش ضد انعکاس یاقوت کبود دارد و اختصاصاً برای غواص‌ها طراحی شده و تا ۳۰۰ متر عمق دریا ضد آب است. محرک ساعت کالیبر اتوماتیک سوئیس بوده و مچ بند آن همچنین یک سرامیک خاص با پلاستیک کائوچویی می‌باشد. از این ساعت رادو رنگ تولید کرده اند: سیاه و سفید. این ساعت لاکچری برچسب قیمت حدود ۵۰۰۰ دلار را دارد.
زیباترین ساعت‌های دنیا
زیباترین ساعت‌های دنیا

ساعت زنانه RSW واندرلند

شرکت ساعت سوئیس (RSW) یک ساعت لوکس برای بانوان طراحی کرده است، ساعت زنانه Ladies Wonderland Watch. شرکت RSW یک الگوی ارگانیک برای شماره‌ها طراحی کرده و خود صفحه ساعت را به گوشه‌ای رانده است. قاب ساعت از جنس استیل است و می‌تواند با الماس تزئین شود (۹ عدد بر روی قاب و ۱۰۴ عدد بر روی حلقه دور آن). همچنین رنگ‌های شماره‌های متفاوتی از خاکستری، سیاه یا سفید مرواریدی موجود است.
زیباترین ساعت‌های دنیا
زیباترین ساعت‌های دنیا



ساعت واشرون کنستانتین مدل Tour de I’lle
یکی از پر پرستیژ‌ترین و قدیمی‌ترین برند‌های ساعت سوئیسی، واشرون کنستانتین، به مناسبت ۲۵۰ مین سالگردش یک مدل ساعت پیچیده بنام تور د. لیل طراحی کرده است.
این ساعت ترکیبی ست خلاقانه از مکانیزم‌های پیچیده و نشانگر‌های اخترشناسی که لیستی از شانزده نقطه متفاوت را ایجاد می‌کنند، شامل یک تایمر یک دقیقه ای، ساعت غروب، تاریخ بی پایان، نقطه زمانی ثانویه، قطعه توربیلن، برابری زمانی و نشاندهنده‌ی آسمان شب. جمعا ۸۳۴ قطعه داخل این ساعت لوکس حدود ۱۰ هزار ساعت زمان برای تحقیق و توسعه توسط طراحان، مهندسان و ساعت سازان واشرون کنستانتین صرف کرده اند تا چنین ترکیب بی نظیری حاصل شود. تولید این ساعت ۷ قطعه بوده است که هر کدام از آن‌ها یک و نیم میلیون دلار قیمت دارند.
زیباترین ساعت‌های دنیا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟