اجتماع بزرگ مردمی بیعت با ولی عصر (عج) در بیرجند برگزار شد


اجتماع بزرگ مردمی بیعت با ولی عصر (عج) در بیرجند برگزار شد

اجتماع بزرگ مردمی عید بیعت به مناسبت آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) امروز پنج شنبه همزمان با سراسر کشور در بیرجند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، اجتماع بزرگ مردمی عید بیعت عصر امروز (16 آبان) به مناسبت آغاز امامت حضرت مهدی (عج) در میدان ابوذر بیرجند برگزار شد.

مردم مرکز استان خراسان جنوبی با اجتماع در این میدان، برافراشتن پرچم های «لبیک یامهدی» و پخش شربت و شیرینی، سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) را جشن گرفته و با منجی عالم بشریت، تجدید عهد و پیمان کردند.

اجتماع بزرگ مردمی بیعت با ولی عصر (عج) در بیرجند برگزار شد

حجت الاسلام «مهدی مافی نژاد» استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم با بیان اینکه چه کنیم تا از اصحاب و یاران حضرت باشیم، اظهار کرد: امام صادق(ع) فرمودند: «هر کس خوشحال می‌شود و دوست دارد که درشمارِ یاران حضرت مهدی(عج) باشد، باید سه ویژگی داشته باشد: منتظر بودن، با ورع بودن، اخلاق کریمانه و بزرگوارانه داشتن».

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه انتظار کشیدن و لحظه شماری برای ظهور از وظایف یاران امام مهدی(عج) است ، گفت: دومین ویژگی یاران امام زمان(عج) تهذیب نفس و خودسازی است یعنی این انتظار باید با ورع و با تقوا باشد.

حجت الاسلام مافی نژاد بیان کرد: ویژگی سوم یاران و سربازان امام زمان(عج) داشتن اخلاق نیکو و کریمانه است.

اجتماع بزرگ مردمی بیعت با ولی عصر (عج) در بیرجند برگزار شد

تلاوت قرآن کریم، سرود، مدیحه سرای و مناجات با امام زمان (عج) از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای شهروندان در این مراسم جشن پرشور مردمی در مرکز استان خراسان جنوبی بود.

پایان پیام/375

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی