نمایشگاه مجسمه‌سازی و آثار حجمی هنرمند خویی گشایش یافت


نمایشگاه مجسمه‌سازی و آثار حجمی هنرمند خویی گشایش یافت

ارومیه- ایرنا- نمایشگاه مجسمه‌سازی و آثار حجمی هنرمند خویی گشایش امروز/پنجشنبه/با حضور جمعی از هنرمندان و مسوولان این شهرستان در این شهرستان گشایش یافت.

در این نمایشگاه ۴۰۰ اثر از آثار استاد «نادر جلال» هنرمند برجسته خویی شامل پرتره و چهره شخصیت‌های برجسته عرفانی، فرهنگی و علمی ایران و آذربایجان نظیر شمس تبریزی، مولانا و کوراوغلو در گالری تخصصیص این هنرمند در معرض دید عموم گذاشته شده است.

آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه شامل ۳۰۰ مجسمه و ۱۰۰ تابلو نفیس است که علاوه بر چهره شخصیت‌ها به معرفی سنن، رسوم، ادبیات و فولکلور آذربایجان و ایران و همچنین طبیعت مناطق زیبای کشور پرداخته است.

آثار این نمایشگاه برترین و برجسته‌ترین آثار این هنرمند نامی در طول ۳۱ سال فعالیت هنری وی است که در نخستین روز بازگشایی آن با استقبال خوبی از سوی علاقه‌مندان مواجه شد.

این هنرمند خویی تاکنون علاوه بر نمایشگاه‌های متعدد در داخل در کشورهای خارجی از جمله ترکیه و هندوستان نیز اقدام به برپایی نمایشگاه آثار خود کرده است.

این نمایشگاه به مدت یک ماه، هرروز از ساعت ۱۴ تا ۲۰ در گالری این هنرمند واقع در خیایان سینای یک برای بازدید عموم علاقه‌مندان دایر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی