رونمایی از کتاب «دلنوشته‌ای ره توشه یازده دلبند» در شهرکرد


رونمایی از کتاب «دلنوشته‌ای ره توشه یازده دلبند» در شهرکرد

از کتاب «دلنوشته‌ای ره توشه یازده دلبند» که به قلم نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد نوشته شده، رونمایی شد.

حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام ۱۷ آبان‌ماه در این آیین که بعد از اقامه نماز جمعه شهرکرد برگزار شد، اظهار کرد: از دلنوشته‌ای که برای خانواده‌ها، جوانان، معلمان و فرهنگیان،مردم شهرکرد، عشایر، بختیاری‌ها و قشقایی‌ها و ... نوشته شده است امروز رونمایی خواهد شد.

وی افزود: با توجه به دغدغه‌مندی‌هایی که وجود دارد همه باید تلاش کنیم تا استانی آباد از لحاظ عمرانی و ایمانی داشته باشیم تا دشمن نفوذ نکند و این استان نمونه و برتر باشد، قطعا با دغدغه‌مندی من و شما سلامت همه‌جانبه حاکم خواهد شد.

حجت‌الاسلام نکونام گفت: در این مقطع، احساس شد دغدغه‌هایی از سوی من وجود دارد که باید با طبقات مختلف درمیان بگذارم، بنابراین قلم را برداشتم و توفیق پیدا کردم که با ده جمع سخن بگویم و نخستین صحبت با خودم است.

وی بیان کرد: باید این مجموعه خوانده شود و ضرورت‌ها و بایدها و نبایدهایی که باید برای آبادانی استان‌، دین و دنیای ما و برای وظایف خود، مورد توجه‌ قرار بگیرد، زیرا امروز در عرصه انقلاب اسلامی قرارداریم که در این راستا بایدها و نبایدهایی را باید مورد توجه‌ قرار دهیم تا روسفید از دنیا برویم که لازم است آن‌ها را مرتب به یکدیگر تذکر دهیم.

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: این دلنوشته را می‌توانید از طریق سایت دفتر به آدرس kowsar-chb.ir و کانال‌های پیام‌رسان سروش و ایتا به آدرس @nekoonamchb دریافت و مطالعه کنید.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق