اطلاعاتی جدید در مورد رابط کاربری کالر او اس 7 اوپو


اطلاعاتی جدید در مورد رابط کاربری کالر او اس 7 اوپو

تولیدکننده چینی، اوپو تا دوهفته‌ی دیگر طی رویدادی پرده از رابط کاربری کالر او اس 7 (ColorOS 7) خواهد برداشت. در حالی که این پوسته اندروید هنوز به طور رسمی معرفی نشده، چند مورد از ویژگی‌های آن اعلام شده است. رابط کاربری کالر او اس 7 جدیدترین نسخه از پوسته مخصوص گوشی‌های اوپو است که 20 نوامبر... نوشته اطلاعاتی جدید در مورد رابط کاربری کالر او اس...

تولیدکننده چینی، اوپو تا دوهفته‌ی دیگر طی رویدادی پرده از رابط کاربری کالر او اس 7 (ColorOS 7) خواهد برداشت. در حالی که این پوسته اندروید هنوز به طور رسمی معرفی نشده، چند مورد از ویژگی‌های آن اعلام شده است.

رابط کاربری کالر او اس 7 جدیدترین نسخه از پوسته مخصوص گوشی‌های اوپو است که 20 نوامبر مصادف با 29 آبان رسما معرفی خواهد شد. اوپو کنفرانس خود را در شهر پکن برنامه‌ریزی کرده و طی مراسمی خاصی، جزئیات مربوط به آن را اعلام خواهدکرد.

تا کنون جزئیات رسمی نسل جدید این رابط اعلام نشده است اما اوپو طی اقدامی در اینترنت، تصاویری از محصول نرم‌افزاری جدید خود منتشر کرده و چندی از قابلیت‌های جدید آن را توصیف کرده است. گفتنی است که رابط کاربری کالر او اس 7 مبتنی بر اندروید 10 خواهد بود.

اطلاعاتی جدید در مورد رابط کاربری کالر او اس 7 اوپواطلاعاتی جدید در مورد رابط کاربری کالر او اس 7 اوپو

در تصویر منتشر شده، برخی از ویژگی‌های گیم و چندرسانه‌ای کالر او اس 7 دیده می‌شود و به این ترتیب، ویژگی‌های منحصربه‌فردی را به گوشی‌های اوپو اضافه‌ خواهد کرد. ویدیو منتشر شده نیز از حال و هوای گیمینگ دور نیست و می‌توان آن را نوعی اشاره به قابلیت تازه‌ی گیم بوست (Game Boost) دانست. اوپو مشخص کرده که کالر او اس 7 انیمیشن‌های جدیدی برای عمل شارژ گوشی دارد و آیکون‌های جدیدی خواهد داشت. نوار اعلان‌ها نیز از نو طراحی شده است.

آن‌طور که در تصاویر مشخص است، تمام اپلیکیشن‌ها روی صفحه اصلی قرار گرفته‌اند و دیگر منوی انحصاری برای آن وجود نخواهد داشت. البته این نمی‌تواند به معنی حذف کلی منو برنامه‌ها باشد چرا که در کالر او اس 6 هم کاربر می‌تواند به دلخواه این منو را فعال یا غیرفعال کند.

اطلاعاتی جدید در مورد رابط کاربری کالر او اس 7 اوپواطلاعاتی جدید در مورد رابط کاربری کالر او اس 7 اوپو

همان‌طور که می‌دانید نایت مود جدیدا میان برنامه‌سازان و تولیدکنندگان UI بسیار محبوب شده و با توجه به روند مشابه سایر تولیدکننده ها در استفاده از تم تاریک، احتمال اینکه این تم در او اس 7 نیز وجود داشته باشد بسیار زیاد است. با این‌همه، باید تا زمان معرفی صبر کرد تا قابلیت‌ها به صورت رسمی معرفی شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان